جزئیات کشف ۸۵۸ کیلوگرم موادمخدر در رفسنجان

  • شناسه خبر: 28745
جزئیات کشف ۸۵۸ کیلوگرم موادمخدر در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف ۸۵۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش”روراستی” به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ نصرالله عباسی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی، پلیس از وجود افرادی در امر خرید و فروش مواد مخدر و ترانزیت مواد به شمال کشور مطلع شد.
فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح کرد: مأموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی، قاچاقچیان و محل اختفا آنان را شناسایی و به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.
وی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات ضربتی وارد محل مورد نظر شدند که در بازرسی از آنجا ۸۵۸ کیلوگرم تریاک کشف و سه دستگاه خودروی سواری توقیف و چهار متهم را دستگیر کردند.

عباسی افزود: مواد مخدر کشف شده به همراه ضابطین و وسایل نقلیه توقیف شده به ساختمان پلیس مواد مخدر گسیل و پس از پرونده مقدماتی متهمان روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان افزود: پلیس با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توان موجود اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ در هیچ نقطه ای احساس آرامش کنند.

برچسب ها:
، روراستی، جزئیات، کشف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کارمند

    تشکر از همه نیرو های زحمت کش این نیرو مچکریم

    جناب خان

    هوشیاری پلیس در همه عرصه ها خوبه که باشه .وپیشگیری خیلی بهتر از درمان ناملایمات امنیتی هست .من هم به نوبه خود ازپلیس شهرمون متشکرم خدایش امنیت خوبی داریم اکثر وقتها

    قادری

    ان شائالله همیشه موفق و موئید باشید

    محمدی

    خسته نباشید دلاور

    علی

    درود برشما