بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان از پایانه بار رفسنجان/عکس

  • شناسه خبر: 28802
بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان از پایانه بار رفسنجان/عکس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: سال ۹۴ بخشی از روکش آسفالت جاده رفسنجان – زرند انجام شد و امسال ادامه روکش در دستور کار است.

 به گزارش”روراستی”  خداداد مقبلی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پایانه‌ بار رفسنجان در جمع خبرنگاران رفسنجان افزود:  در رفسنجان دو جاده پرسانحه و حادثه‌خیز وجود دارد که یکی جاده رفسنجان ـ زرند و دیگری جاده رفسنجان ـ نوق است.

وی ادامه داد: جاده رفسنجان ـ زرند جاده ترانزیتی است که بهسازی آن در دستور کار است و پیشنهاد احداث باند دوم آن را دادیم که بهسازی مربوط به راهداری و باند دوم مربوط به راه  و شهرسازی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: سال ۹۴ بخشی از روکش آسفالت انجام شد و امسال ادامه روکش در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه جاده رفسنجان- نوق با مشخصات اولیه راه روستایی و عرض ۶٫۵ متر است، تصریح کرد: اما ترافیک قابل ملاحظه‌ای در این جاده است  و روستاهای زیادی در مسیر وجود دارد که باندهای تندرو و کندرو آن ساخته شده است.

مقبلی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته حدود هشت کیلومتر از جاده نوق تعریض و باند دوم اجرا شد و برای ادامه کار باید منتظر اعتبارات استان باشیم.

وی در ادامه به جاده رفسنجان – کرمان از سمت کرمان اشاره کرد و افزود: در سال‌های گذشته زیرسازی انجام شده بود که مناسب نبود و احساس کردیم هرچه‌قدر آسفالت شود به دلیل ضعف زیرسازی تخریب می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: با استفاده از روش جدید بازیافت جاده موجود را انجام دادیم و ۲۰ تا ۲۵ سانتی‌متر از آسفالت جاده تراشیده و با قیر و سیمان تثبیت کردیم و روی تثبیت‌شده آسفالت شد که پنج‌سال ضمانت دارد.

وی گفت: در بازدید امروز مقرر شد برآورد کنیم برای اعتبار ۱۰ کیلومتر باقیمانده که آن را با همان شیوه ادامه دهیم و در صورتی‌که اعتبارات برسد این کار انجام می‌شود.

_dsc6311_dsc6322_dsc6337_dsc6371

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، روکش، آسفالت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسن

    سلام در زمینه کارتهای سوخت و کارتهای رانندگان اگه بشه در صدورشان تسریع ایجاد کرد خیلی ممنونیم

    خاکشیر

    سلام جاده داوران خیلی وضعیتش خرابه مسئولین رسیدگی کنند

    حسین

    سلام فقط یه تیکه مونده که اونم اصلاح میشه بزودی

    فاطمه

    ای کاش اسفالت جاده کرمان رفسنجان از لاین کرمان به سمت رفسنجان از ربروی روستای استخروئیه تا نرسیده به خنامان رو اصلاح اسفات میکردن خیلی خطرناکه همه کامیونها لاین سمت چپ حرکت می کنن و باعث تصادف میشن ممنونم

    علیزاده

    سلام پدرم چند ساله کامیون داره ولی نوبت دهی های پایانه بار و بار کشی های بدون بارنامه مشکل بزرگ کامیونداران است که باعث رکود بازار رانندگان شده

    محسن

    سلام جاده بین شاه جهان اباد و لاهیجان خط کشی نادره لطفا رسیدگی شود

    محمد

    به فکر مشکل ما کامیون داران بیشتر باشین ممنونم