خاطره گویی رئیس دفتر آیت الله مصباح از روحانی فقید حجت الاسلام پورمحمدی

  • شناسه خبر: 29086
خاطره گویی رئیس دفتر آیت الله مصباح از روحانی فقید حجت الاسلام پورمحمدی

حجت الاسلام جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح از خاطرات نوجوانی خود با مرحوم حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی در مسجد امام (ره) رفسنجان گفت.

حجت الاسلام جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح از خاطرات نوجوانی خود با مرحوم حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی در مسجد امام (ره) رفسنجان گفت.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام محمدحسین جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی شامگاه دوشنبه در جمع مردم رفسنجان در مسجد امام(ره) اظهار داشت: مرحوم حجت الاسلام پورمحمدی برای همگان الگوست و من از بچگی در مسجد امام زیر سایه این روحانی بزرگ پرورش یافتم.

وی ادامه داد: از اوایل نوجوانی از روستایمان برای کار به شهر رفسنجان می آمدم و یک روز تصمیم گرفتم در مسجد امام مکبر باشم.

رئیس دفتر آیت الله مصباح با اشاره به اینکه از تکبیرگویی چیزی بلد نبودم و همه نماز را به اشتباه تکبیر گفتم، افزود: بعد از اتمام به گمان اینکه دعوایم کنند فرار کردم، اما مرحوم پورمحمدی با لحنی محبت آمیز مرا صدا زد.

وی خاطرنشان کرد: برگشتم دیدم چهره ای باز دارد، نزد ایشان آمدم و ایشان به من گفتند آفرین، بارک الله، احسنت و من خوشحال شدم و این حرف ها و برخورد آن مرحوم مسیر زندگی مرا تغییر داد.

جلالی اضافه کرد: شب به مادرم گفتم فردا برایم دو دست لباس بگذار، یکی برای کار بنایی و یکی هم برای مسجد و شب هم از خوشحالی خوابم نمی برد.

وی ابراز داشت: مسجد امام(ره)  را خیلی دوست داشتم  و همیشه در مسجد بودم و دلم نمی خواست از مسجد بیورن بروم.

جلالی در ادامه از مسیری که به واسطه مرحوم حجت الاسلام پورمحمدی پیش رویش قرار گرفته بود، گفت و افزود: در دورانی که در حوزه تحصیل می کردم ایشان همواره به ما سرکشی می کرد و به جرأت می توان گفت ایشان از روحانیانی بودند که استان کرمان به وی مدیون است.

وی همچنین پیام مقام معظم رهبری را در پی درگذشت آن روحانی بزرگوار یادآور شد و گفت: این پیام حامل حس برادری و عاطفی بین رهبر معظم انقلاب و حجت الاسلام پورمحمدی بود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خاطره، رئیس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    سلام در خاطره نوشتن وی افزود وی خاطر نشان کرد وی اینجو و آنجور نباید نوشت یکم مطالعه و سواد رسانه ای داشته باشید

    مهنگار

    اره یکم دقت کنید دوستان ما روی شما خیلی حساب وا کردیم ..........

    علیرضا

    اره همینه از دوست داشتن زیاده که همیشه می ایی مسجد امام (ره) راست و دروغ به هم می اندازی میری

    محمدی

    رحمت خدا بر ایشان ویاران امام خامنه ای (مدظله العلی)