پخش ۸۲۰ دقیقه برنامه تلویزیونی مربوط به رفسنجان

  • شناسه خبر: 29124
پخش ۸۲۰ دقیقه برنامه تلویزیونی مربوط به رفسنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت:از ابتدای امسال ۸۲۰ دقیقه برنامه در تلویزیون و ۳۵۰ دقیقه در رادیو در مورد رفسنجان برنامه داشتیم و ۲۹۹ خبر از این شهرستان پخش شد.

به گزارش”روراستی” احمد علی‎رمضانی صبح امروز در جلسه شورای رفسنجان اداری افزود: با توجه به اینکه رسانه ملی متعلق به همگان است، برای معرفی استان کرمان برنامه‎ریزی داریم.

وی بیان داشت: اهالی منطقه داوران رفسنجان خواستار راه‎اندازی فرستنده دیجیتال بودند، زیرا شبکه‎های تلویزیونی در این منطقه به خوبی دریافت نمی‎شد.

علی‎رمضانی تصریح کرد: ۱۰۰ درصد هزینه این فرستنده از سوی صدا و سیما تأمین شده است و امیدواریم دولت هم حمایت کند.

وی با اشاره به اهمیت رسانه‎ها افزود: این برهه از زمان به عنوان عصر امپراطوری رسانه‎ها نامگذاری شده است.

علی‎رمضانی با اشاره به اینکه رسانه‎ها قدرتی دارند که اگر ورود کنند، یکی را به عرش برده و دیگری را از عرش پایین می‎کشند، عنوان کرد: در اروپا که به ارزش‎های اخلاقی پایبند نیستند و از هر وسیله برای رسیدن به اهدافشان استفاده می‎کنند، بیشتر از رسانه‎ها استفاده می‎شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ادامه داد: در جهان ۲۱۷ شبکه به صورت مستقیم مأموریت و هدف دارند که با ارزش‎های انقلاب اسلامی مقابله کنند.

وی گفت: مبارزه با ارزش‎ها به معنای نشانه رفتن مسائل اخلاقی جامعه، بنیان خانواده‏‎ها و همچنین اخلاق عمومی مردم و … است.

علی‎رمضانی خاطرنشان کرد: تهی کردن جوانان از هویت دینی، اجتماعی و ملی هدف دیگر دشمن است.

وی با تأکید بر اینکه در روایت آمده است کسی که احساس کرامت کند به دنبال گناه نمی‎رود، ابراز داشت: انسانی که احساس هویت کند، خود را به اندک چیزها نمی‎فروشد.

علی‎رمضانی همچنین بحران هویت را مشکل مهم جامعه امروز ذکر و اضافه کرد: رسانه ملی به تنهایی در مقابل این همه امواج مخرب ایستاده و انصافاً خوب تحمل کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ادامه داد: ۲۱۷ غول رسانه‎ای یک طرف و رسانه ملی یک طرف، البته محدودیت‎ها، ممنوعیت‎ها و پایبندی به روش‎های اخلاقی سر جای خود است.

وی از تهیه گزارشی از آسیب‎های اجتماعی و مشاهده چند باره آن توسط رهبر معظم انقلاب خبر داد و بیان داشت: ایشان مسؤولان را جمع کردند و هشدار جدی دادند که آسیب‎های اجتماعی را جدی بگیرند، زیرا این موضوع جناح و طیف نمی‎شناسد.

علی‎رمضانی تصریح کرد: دشمن مشغول است و معلوم نیست در آینده چه اتفاقی می‎افتد، نباید خوشحال باشیم که در صندلی خود در کشتی نشسته‎ایم، زیرا زمانی که کشتی سوراخ و آب وارد آن شد، من و شما را نمی‎شناسد و همه غرق می‎شویم.

وی با تأکید بر اینکه باید خیران را به سمت کارهای فرهنگی سوق دهیم، افزود: باید آسیب‎ها را کاهش داد تا آمار زندانیان کاهش یابد.

علی‎رمضانی با اشاره به اینکه بسیاری از مناطق و آثار باستانی استان کرمان ناشناخته مانده است، عنوان کرد: از ظرفیت رسانه برای معرفی این ظرفیت‏‎ها استفاده می‎شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان رفسنجان را در پشتیبانی از جنگ و صحنه‎های انقلاب نام‎آور دانست و ادامه داد: ظرفیت‎های گردشگری، میراث فرهنگی و اقتصادی این شهرستان باید معرفی شود.

وی گفت: از ابتدای امسال ۸۲۰ دقیقه برنامه در تلویزیون و ۳۵۰ دقیقه در رادیو در مورد رفسنجان برنامه داشتیم و ۲۹۹ خبر از این شهرستان پخش شد.

علی‎رمضانی خاطرنشان کرد: در مجموع طی هشت ماه اول سال جاری ۳۹ هزار دقیقه برنامه پیرامون اقتصاد مقاومتی پخش شد و یک تله فیلم هم در رسانه ملی ساخته شده است که هزینه‎های خاص خود را دارد.

وی از ثبت ملی پسته در رفسنجان و پخش برنامه جشنواره پسته یاد کرد و اظهار داشت: امسال در زمینه معرفی استان تحرک جدی ایجاد شده است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پخش، برنامه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :