همه باید مطیع امر ولایت فقیه باشیم

  • شناسه خبر: 29182
همه باید مطیع امر ولایت فقیه باشیم

رئیس دادگستری رفسنجان با تاکید بر اطاعت از فرمان رهبر گفت: برخی از رهبری تنها به عنوان دوست قدیمی یاد می‌کنند، نه ولایت‌فقیه و مطیع امر ایشان.

رئیس دادگستری رفسنجان با تاکید بر اطاعت از فرمان رهبر گفت: برخی از رهبری تنها به عنوان دوست قدیمی یاد می‌کنند، نه ولایت‌فقیه و مطیع امر ایشان.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان از ۹دی به عنوان روز بصیرت یاد کرد و افزود: مقام معظم رهبری این روز را از ایام‌الله دانستند و این روز باید همیشه گرامی داشته شود.

وی ادادمه داد: در فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری فرمودند «بیش از هشت سال دفاع مقدس برای ما هزینه داشت» و صدها بار رهبری کلمه فتنه را مصرا به ‌کار بردند.

رئیس دادگستری رفسنجان خاطرنشان کرد: زمان فتنه‌ها همه آزمایش می‌شوند، در فتنه ۸۸ بعضی سقوط کردند، لغزیدند و پشیمان شدند اما پیروز اصلی مردم بودند که نمره قبولی گرفتند.

پورمحمدی با اشاره به نقش ولایت عنوان کرد: در کشورهای اسلامی که ولایت نقشی ندارد، انقلاب‌هایشان مصادره شده و نتیجه‌ای نداده است.

وی ۹ دی را روز تجدید عهد و پیمان با ولایت دانست و افزود: امروز تجدید بیعت با مقام معظم رهبری تجدید پیمان با امام زمان (عج) است و به گفته آیت‌الله مصباح چند سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، هنوز مفهوم ولایت بر عده‌ای روشن نشده است.

رئیس دادگستری رفسنجان تصریح کرد: برخی رهبری را با عنوان دوست قدیمی یاد می‌کنند، نه به عنوان ولایت‌فقیه و مطیع امر ایشان.

پورمحمدی ابراز داشت: همه باید ۹ دی را به عنوان عبرت نگاه کنیم و یادمان باشد مردم چگونه به صحنه وارد شدند و هر روز باید بر بصیرت مردم افزوده شود.

رئیس دادگستری رفسنجان بیان کرد: باید تا ابد ثبات قدم را از خداوند بخواهیم و پای نظام و رهبری بایستیم و این نهضت را به صاحب اصلی‌اش برسانیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستیف ولایت، مطیع
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    اطاعت از رهبری راه حل مشکلات جامعه است