فعالیت ۹۵۴ کانون پرورش فکری در سطح کشور/فعالیتهای کانون رفسنجان خیلی خوب است

  • شناسه خبر: 29185
فعالیت ۹۵۴ کانون پرورش فکری در سطح کشور/فعالیتهای کانون رفسنجان خیلی خوب است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: در سطح کشور ۹۵۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت دارد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: در سطح کشور ۹۵۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت دارد.

 به گزارش”روراستی” علیرضا حاجیان‌زاده عصر امروز در حاشیه بازدید از کانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان در جمع خبرنگاران افزود: برای ارتباط با بدنه کانون، سفرهای استانی داریم و در طول سه سال اخیر به همه استان‌های کشور سفر کردیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بیان داشت: این دور دوم از سفرها است و برای بار دوم است که به استان کرمان سفر کرده‌ایم.

حاجیان‌زاده با بیان اینکه هدف از سفر این است که از نزدیک با فعالیت‌های بچه‌ها و مربیان آشنا شویم، افزود: همچنین در این بازدیدها ایده‌های نو را می‌بینیم و در برنامه‌ریزی‌ها از آن استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در این دور از سفرها حضور در شهرستان‌ها را در برنامه داشتیم که در استان کرمان به بردسیر و رفسنجان سفر کردیم.

حاجیان‌زاده با اذعان بر اینکه فعالیت‌های مرکز رفسنجان خیلی خوب است، تصریح کرد: فضای مهربانی در این کانون به چشم می‌خورد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ادامه داد: در کشور ۹۵۴ مرکز داریم که پیرامون ۴۰ موضوع از جمله کتاب و کتابخوانی، کارگاه‌های مختلف و … فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کار جدیدی که مد نظر داریم توجه ویژه به نوجوانان با برنامه‌ریزی‌های جدید است که برخی کانون‌ها از جمله رفسنجان این کار را انجام دادند و به عینه مشاهده کردیم.

این مسؤول اضافه کرد: در مرکز رفسنجان هم در حوزه هنری و هم ادبی فعالیت‌هایی صورت می‌گیرد و بچه‌ها در انجمن ادبی قلم به دست شدند و می‌نویسند و نقد می‌کنند.

وی بیان کرد: کارگاه انیمیشن مرکز رفسنجان هم برای نوجوانان جذابیت دارد، همچنین مربیان این مرکز با تمام توان خود فعالیت می‌کنند و با انگیزه هستند.

حاجیان زاده تصریح کرد: هدف ما در تمام کانون‌ها این است که در حوزه تعلیم و تربیت یادگیری، دانستن و دانش را برای بچه‌ها لذت‌بخش کنیم و با برنامه‌های مفرح، متنوع و متناسب با نیازها و روحیات بچه‌ها این امر میسر می‌شود.

img_4839-copy img_4860-copy img_4863-copy img_4885-copy img_4888-copy img_4893-copy img_4917-copy

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کانون، فعالیت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :