امر به معروف به شیوه نو در رفسنجان

  • شناسه خبر: 2921
امر به معروف به شیوه نو در رفسنجان

بنا به گزارش گزارش گر روراستی، به طور اتفاقی از زبان یکی از همشهریان شنیدم که شخصی در بازار رفسنجان به تکلیف خود در مورد امر به معروف اینگونه عمل می کند . ما نشانی این کاسب را از آن خانم مشتری گرفتیم و به محل رفتیم تا این که با آن شخص مصاحبه ای […]

بنا به گزارش گزارش گر روراستی، به طور اتفاقی از زبان یکی از همشهریان شنیدم که شخصی در بازار رفسنجان به تکلیف خود در مورد امر به معروف اینگونه عمل می کند .

ما نشانی این کاسب را از آن خانم مشتری گرفتیم و به محل رفتیم تا این که با آن شخص مصاحبه ای انجام دهیم،اما ایشان در اول منکر انجام این کار شدند و بعد از اینکه ما به او توضیح دادیم  با این گزارش می خواهیم این کار پسندیده را ترویج دهیم تا شاید این واجب فراموش شده جانی دوباره گیرد، ایشان پذیرفت و جریان را به ما توضیح داد اما شرط گذاشت که نام ونشانی ازشان برده نشود ما هم پذیرفتم .

ایشان گفتند که از این وضعیت حجاب در جامعه کنونی بسیار رنج می برند و برای اینکه بتوانند تا حدی به تکلیف خود جامع عمل بپوشانند به مشتریانی که دخترانشان و یا کودکانی که به سن تکلیف نرسیده اند و از پوشش حجابی مناسبی بر خوردارند تخفیف ویژه و یا یک تیکه از اجناس را به صورت هدیه می دهند و تاکید می کنند این هدیه من است به خاطر حجاب خوب این دختران .

در حال برگشت از آنجا بودیم که چشممان به یک مغازه چادر فروشی افتاد ومشاهده کردیم که در بالای سردر مغازه اش نوشته بود فروشگاه حجاب، در آن مغازه نیز یک خانم بسیار محجبه کار می کرد .

به راستی چه می شد که هر کدام از ما به همین اندازه برای انجام این واجب فراموش شده که استکبار سعی در ازبین بردن آن داشت (مستر همفرآن جاسوس خبیث که جمله عیسی به دین خود و موسی به دین خود را ترویج داد تا در مقابل، امر به معروف و نهی از منکر را از بین ببرد ) قدمی بر می داشتیم تا شاهد این نابهنجاریها و بد حجابیها در شهرمان نباشیم .

برچسب ها:
امربه معروف بدحجاب حجاب رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :