از پاداش های میلیاردی مدیران و گرفتن عروسی در دبی تا نداشتن جهیزیه دختران دم بخت

  • شناسه خبر: 29307
از پاداش های میلیاردی مدیران و گرفتن عروسی در دبی تا نداشتن جهیزیه دختران دم بخت

داریوش ارجمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در جشن مهرریزان کوثر در رفسنجان شرافت را از مهمترین صفات خیران دانست و به افراد پولداری که برای کمک کردن به نیازمندان جامعه بهانه جویی می کنند، طعنه زد.

به گزارش”روراستی” داریوش ارجمند بازیگر سنیما، تئاتر و تلویزیون در شب میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در تالار خیام  دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با بیان اینکه خوشحال هستم که امروز به دست بوسی خیران شهرستان رفسنجان آمدم، افزود: من معمولا خیلی به این جلسات می روم، به طور مثال در شهر بابل در باغ بزرگی به صاحب آن باغ زمانی که گفتم برای بچه های یتیم پول جمع می کنم، بلافاصله ۵۰ میلیون تومان پول داد و یا در اصفهان سنگ فروشی که خیلی پولدار بود و از صفر زندگی اش را شروع کرده بود، یک فقره چک ۱۵۰ میلیون تومانی داد تا به نیازمندان برسانم.

وی با اشاره به انجمن خیران مدرسه ساز در مشهد افزود: خیّر بودن تنها به پولدار بودن نیست،  یک فرد چاه کن نابینا در مشهد بود که مرحوم شده و هیچ کس را هم نداشت، او تمام پولش را جمع کرده بود و برای کمک به مدرسه ساختن اختصاص داد تا در جمع خیران مدرسه ساز باشد و همچنین در جریان جمع آوری کمک ها یک چک فقره سه میلیاردتومانی از یک خیر گرفتم که خواست نامش برده نشود.

ارجمند در ادامه با اشاره به اینکه یک کارخانه دار مشهور و معروفی هم بود که پیش او رفتم تا برای کمک به بچه های یتیم و بدسرپرست از او کمک بگیرم، افزود: او مرا نگاه کرد و گفت « برای حقوق کارگران و کارمندانم ماندم»، در حالیکه سه میلیاردتومان خودرو در محوطه کارخانه اش داشت، به او گفتم چقدر نیاز داری همینطور که برای ایتام جمع می کنم می خواهی برای تو هم کمک جمع کنم.

وی خاطرنشان کرد: خیران خوب می فهمند که خداوند نعمتی که به آنها داده بخشی از آن برای نیازمندان است و کسانی که دارند و کمک نمی کنند، خداوند آن ها را به عذاب الیم بشارت می دهد .

وی ادامه داد: من معتقدم در همه جهان هیچ دولتی نیست که بتواند از پس مخارج ملتش برآید، نیمی از تامین مخارج مادی را مردم عهده دارند، دولت امروز هست، فردا نیست و یکی دیگر است، اما ماییم که کنار هم هستیم و پایدار و جاودان می مانیم و خدا با ماست که جماعت هستیم.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: ملت ما باید صاحب آرمان جمعی در تمام زمینه ها باشد و در امر خیر این مهم را برای خود رسالت قرار دهد، ما اثبات کردیم زمانی که دارای آرمان جمعی هستیم، پیروزیم و با همین آرمان در جنگ پیروز شدیم.

وی عنوان کرد: کاری که خیران می کنند چنگ زدن به ریسمان خداست و خیران از نیازمندان خود را جدا نکردند.

ارجمند در توضیحاتی اشاره کرد: در همین سرزمین کسانی که به عنوان خدمتگزار نوکر دولت شدند، میلیاردها پول برداشتند و فرار کردند و ما امروز دنبال خیران می گردیم که از دسترنج خودشان به نیازمندان کمک کنند و این کمک ها حاصل شرافتشان است.

وی اذعان کرد:  این مدیران عامل بانک تا یک کارمند ساده که ۵۰، ۶۰ میلیون تومان حقوق و در سال پاداش ۴۰۰ میلیون تومانی و یک میلیاردی دریافت می کردند،چقدر کمک می کنند، در حالیکه  وقتی وارد زندگیشان می شویم می بینیم ایران برایشان گاو شیردهی است که آن را می دوشند تا بچه هایشان آن طرف آب در نیویورک سیتی درس بخوانند و یا از صندوق فرهنگیان فقیر کشور دزدی می کنند و برای ما سریال شهرزاد می سازند که  الان در زندان به سر می برد.

ارجمند با بیان اینکه در کشور ما عده ای به دنبال جهیزیه می گردند، افزود:از طرفی افرادی هستند که برای بچه هایشان در دبی عروسی می گیرند.

img_5615img_5501-copyimg_5705

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پاداش، عروسی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • shahab

    یه عده توی عروسی ۱۰رقم غذا و سالادو شیرینی و میوه میدن ماهم توی خرید نون خونمون موندیم

    روستایی ام

    من یه جون روستایی ام بخدا سنم ۳۴ سال شده بدلیل نبود درامد و کار درست حسابی هر کجا میرم خواستگاری جواب رد می شنوم بخدا یه فکر واسه ما جونها بردارید

    سارا

    جریان نجومی بگیران چی شد دیگه خبری نیست ازشون

    محمد حسین

    هر که بامش بیشتر برفش بیشتر هر کسی بیشتر داشته باشه بیشتر باید پاسخگو باشه در مقابل خداوند

    شهروند

    با سلام مدیرانی که پاداش میلیاردی می گیرند و به گفته حضرت اقا خیانت می کنند به مردم .ایا از خدا و امام زمان شرم ندارن .ایا از اون بچه یتیمی که شب گرسنه سر به بالین می گذاره حیا نمی کنند .به خدا که اینها از همه بدبخترن که دنیا رو با اخرت عوض کردند .از ما گفتن بود

    علی

    ان شالله مبالغ فوق دقیق کارسازی شود تا مفید گردد

    قلهک

    سلام اونا نرن دبی من برم عزیزم