رشد اقتصادی را جیب مردم اعلام می کند نه آمار بانک مرکزی/برخی رسانه ها بوق تبلیغاتی دولت شدند

  • شناسه خبر: 29497
رشد اقتصادی را جیب مردم اعلام می کند نه آمار بانک مرکزی/برخی رسانه ها بوق تبلیغاتی دولت شدند

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه مردم در مشکلات و گرفتاری‌ها و بیکاری هستند و رنج می‌برند، گفت: رشد اقتصادی را جیب مردم اعلام می کند نه آمارهای بانک مرکزی

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور  در خطبه‌های نماز وحدت بخش جمعه این هفته رفسنجان اظهار کرد: در سالن سران کشور همایشی برگزار کردند، این‌چنین چیزها نمایش کار تبلیغاتی است، آقای رئیس‌جمهور زمان زیادی گذشته و وعده‌های زیادی به مردم دادید بعد از سه سال و نیم به فکر حقوق شهروندی افتادید.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: مردم دچار مشکلات و گرفتاری‌ها و بیکاری هستند و رنج می‌برند، دولت باید سیاست‌گذاری درست انجام می‌داد، آمار ۷۰۰ هزار شغل کجاست، رشد ۷٫۴ درصد اقتصادی که اعلام می‌کنید، کجاست.

رمضانی‌پور اظهار کرد: جیب مردم رشد اقتصادی را اعلام می‌کند نه بانک مرکزی، الان نه بنایی هست، نه کشاورزی و نه کار دیگری، عده زیادی مراجعه می‌کنند برای کار به دفتر ما و می‌گویند کاری نیست که انجام دهید.

وی با اشاره به اینکه برخی که انتقاد می‌کنند را متهم می‌کنند و برخی رسانه‌ها تنها بوق تبلیغاتی دولت شده‌اند، افزود: رسانه‌ها واقعیت‌های جامعه را بیان کنید و از مردم و از اقشار ضعیف و بازاریان و زندگی مردم هم گزارش تهیه کنند.

رمضانی‌پور بیان داشت: رکود مطلق در جامعه ایجاد شده و نه زمینی خرید و فروش می‌شود نه ساخت و سازی وجود دارد، اما قیمت مصالح ساختمانی بالا رفته است و نباید این آمارهای کذب فاحش اعلام شود و مردم را گول بزنند اما مردم بصیر هستند و می‌دانند که چه کسی حقیقت می‌گوید.

جمعه رفسنجان افزود: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی امروز با هم هم‌پیمان شدند و می‌خواهند برای اسلام یقه چاک دهند و باید مراقب بود.

وی از ۹ دی یاد کرد و ابراز داشت: این روز، سالروز حماسه مردم ایران در سال ۸۸ است که یکی از ایام‌الله و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در جامعه است و بیش از ۴۰ میلیون‌ نفر در این روز به خیابان‌ها آمدند و هم فتنه و هم چشم فتنه را کور کردند.

رمضانی‌پور با بیان اینکه فتنه زیر خاکستر است و ممکن است هر آن سر برآورد، گفت: اصلی‌ترین کار سران فتنه در سال ۸۸ پس از گذشت سال‌ها این بود که  عناصر بدخواه با پرچمداری برخی خواص بی‌بصیرت جانی دوباره گرفتند و به خیابان‌ها آمدند و از ارتکاب هر نوع خباثت اجتناب نکردند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: فتنه با تدبیر و مدیریت عالی رهبر انقلاب و حماسه مردم در ۹ دی به پایان رسید، اما بعضی دوست ندارند از فتنه و فتنه‌گران سخنی به میان آید، امروز انقلاب امام‌ حسین(ع) در رگ‌های ملت ایران قرار دارد و عاشوراها برپا می‌شود.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: ایجاد چالش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گناه بزرگ فتنه در سال ۸۸ بود.

وی یادآور شد: آتشی که دولتمردان غربی به کمک دولت‌های عربی در خاورمیانه به وجود آورده‌اند و دامن‌گیر کشورهای مسلمان شده یک روزی دامان خودشان را خواهد گرفت و این آتشرمضانی‌پور تصریح کرد: این گروه‌هایی که برای خون‌آشامی درست کردند، به کشورهای خود غربی ورود خواهند کرد و مرتکب به جنایاتی می‌شوند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، رشد، اقتصادی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدرضا

    سلام این ایده درستی است که فرمودن حتما بررسی کنید

    همشهری

    سلام جیب ما که سولاخ شده