یاران امام‌ زمان(عج) نسبت به کفار سخت‌گیر هستند

  • شناسه خبر: 29499
یاران امام‌ زمان(عج) نسبت به کفار سخت‌گیر هستند

کارشناس نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: یاران واقعی امام‌ زمان(عج) نسبت به کفار سختگیر هستند و زیر بار ظلم نمی‌روند.

کارشناس نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: یاران واقعی امام‌ زمان(عج) نسبت به کفار سختگیر هستند و زیر بار ظلم نمی‌روند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام علی رنجبرکریمی پیش از ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه رفسنجان اظهار داشت: رسول‌الله در میان اصحاب نشسته بودند و دعا کردند که خدایا برادران مرا به من برسان.

وی ادامه داد: اصحاب تعجب کردند که مگر ما برادران شما نیستیم، ایشان فرمودند « خیر، شما یاران من هستید، برادران من آخرالزمان می‌آیند و ندیده به من ایمان می‌آورند و استقامت آنها در دین از نگه‌داشتن آتش کف دست سخت‌تر است » و باید به خود ببالیم که برادران پیامبر(ص) هستیم.

کارشناس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان تصریح کرد: کسانی که در زمان غیبت امام‌ زمان(عج) باشند و قائل به امامت ایشان و منتظر ظهور آن حضرت باشند، بهترین مردم در تمام دوران هستند.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم از منتظران واقعی امام‌عصر(عج) و تشنه ظهور آن حضرت باشیم.

رنجبرکریمی افزود: در روایت بهترین اعمال را انتظار فرج دانسته، اما عده‌ای تنها به زبان منتظر هستند و یکی از وظایف ما منتظران شناخت امام‌ زمان‌ است.

وی بیان کرد: امام‌ زمان(عج) پدر معنوی ما است و ما را به تکامل و سعادت می‌رساند، کسی که ولایت اهل‌بیت(ع) را قبول نداشته باشد فقیر است.

رنجبرکریمی ویژگی‌های یاران امام‌ زمان(عج) را کسانی دانست که خداوند آنها را دوست دارد و نگاه به تربیت فرزندان نسبت به دین و عبادات خود نشان از دوستی نسبت به خداوند است.

رنجبرکریمی ابراز داشت: پیامبر(ص) فرمودند، « وای بر فرزندان آخرالزمان از پدرانشان، در آخرالزمان گروهی می‌آیند بچه‌ها را از دین دور می‌کنند و راضی به دنیایشان می‌کنند».

وی بیان کرد: اکنون دوران آخرالزمان است، فرزندان‌مان را به تحصیل تشویق و امکانات را برایشان فراهم می‌کنیم، اما نسبت به دین آنها کوتاهی می‌کنیم.

وی ادامه داد: تواضع نسبت به مؤمنان و یکدیگر از ویژگی دیگر یاران امام‌ زمان(عج) است و کسانی که نسبت به کفار سخت می‌گیرند و زیر بار ظلم نمی‌روند از جمله یاران امام‌عصر(عج) خواهند بود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، یاران، امام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :