معطل گذاشتن سرمایه‌گذار خیانت به نظام و ملت است

  • شناسه خبر: 29913
معطل گذاشتن سرمایه‌گذار خیانت به نظام و ملت است

امام جمعه رفسنجان گفت: کسی که در مسندی می‌نشیند و به جای روان کردن کار سرمایه‌گذار سنگ‌اندازی می‌کند به نظام و ملت خیانت کرده است.

 به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در جلسه ستاد مثلث توسعه اقتصادی افزود: سرمایه‌گذاری با هدف اشتغالزایی کار ارزشمندی است و کارگران باید با وجدان کاری کار کنند.

رمضانی‌پور بیان داشت: در حوزه آموزشی ضعف داریم و مراکز آموزشی نسبت به تربیت نیروی متخصص خوب کار نکردند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: مدیران مرتبط با کار سرمایه‌گذاری که همکاری دارند، قابل تقدیر هستند و هرچه در توان دارند در تسهیل و تسریع کار سرمایه‌گذاران به کار گیرند.

رمضانی‌پور افزود: اختیاراتی که استانداران و مدیران کل دارند، چندان کافی نیست، چون سرمایه‌گذاران چند ماه معطل می‌مانند، اگر اختیارات به استان‌ها داده شده صندوق توسعه ملی هم باید با سرعت تسهیلاتی که قرار است، اعطا شود را عملی کند.

وی خاطرنشان کرد: از تشکیل ستاد مثلث توسعه اقتصادی مدت زیادی می‌گذرد، اما آن چنان که باید مسیرهای سرمایه‌گذاری هموار نشده و این امر سبب بی‌انگیزه شدن سرمایه‌گذاران می‌شود.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: برای کشور، نظام و ملت خیانت است، کسی بر مسندی نشسته که کارهای روان را کند و تعلل دارد و سرمایه‌گذاران را معطل می‌کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، معطل، خیانت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :