با این سودهای بانکی هیچ تولیدکننده ای به جایی نمی رسد

  • شناسه خبر: 30023
با این سودهای بانکی هیچ تولیدکننده ای به جایی نمی رسد

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با این سودهای بانکی هیچ تولیدکننده‌ای به جایی نمی‌رسد.

به گزارش”روراستی” عزیز اکبریان امشب در جلسه بررسی مشکلات  کارآفرینان و صنعت‌گران رفسنجان در مجتمع مس سرچشمه افزود: رکود یکی از مشکلات بزرگ کشور است و باید با فعال کردن بازار داخل و یا صادرات این مشکل حل شود.

 وی با بیان اینکه تولیدات باید صادرات‌محور باشد، در غیر این‌صورت شکست می‌خوریم، تصریح کرد: با این سودهای بانکی هیچ تولیدکننده‌ای به جایی نمی‌رسد، اگر کسی بخواهد طرح توسعه‌ای داشته باشد اگر با درآمد خودش بخواهد سود کند نتیجه می‌دهد اما اگر صبر نداشته باشد و بخواهد با سود بانکی نتیجه بگیرد متضرر شده است.

اکبریان خاطرنشان کرد: سودهای بانکی باید کاهش یابد، در دولت گذشته تسهیلات به جای ۱۲ درصد ۴۸ درصد در مسکن مهر رفته و رسوب کرده است و برگشت آن درصد بسیار کمی است.

وی بیان داشت: کسانی که مسکن مهر ساختند با توان مالی کمی بودند که قادر به پرداخت وام‌ها نیستند و مشکلات دارند، گیرهایی در مملکت ما هست که باید رفع شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مشکل قطع‌شدن برق برخی واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها اظهار کرد: به گفته وزیر نیرو این شرکت ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌تومان طلب دارد که از محل مدارس، نیروهای نظامی، و کارخانه‌ها و … است، از طرفی برق مساجد و حسینیه‌ها که رایگان شده باید از محلی تأمین شود.

وی اذعان کرد: برخی تغییرات قوانین و تغییرات مسؤولان از بالادست تا پایین سبب می‌شود مشکلاتی ایجاد شود، همه باید دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سود، بانکی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :