اعتقاد به شهید رمز ماندگاری انقلاب است

  • شناسه خبر: 30365
اعتقاد به شهید رمز ماندگاری انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رفسنجان گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی اعتقاد به شهید و شهادت است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رفسنجان گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی اعتقاد به شهید و شهادت است.

به گزارش”روراستی” بعد از ظهر امروز با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و جمعی از مسؤولان و خانواده شهدا، همایش شهدای اصناف با نام «آبروی اصناف، افتخار بازار» در سالن شهید ذکریای این شهرستان برگزار شد.

علی سلطانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا افزود: شهید و شهادت در انقلاب اسلامی رمز و رازی است که از بیش از یک‌ هزار سال پیش از واقعه عاشورا نشأت گرفته است.

وی بیان داشت: انقلاب‌های زیادی در جهان رخ داد، اما انقلاب اسلامی ماندگار شد، چرا که برگرفته از نهج‌البلاغه، فرهنگ شهادت در آن نهادینه شد و با این اعتقاد به شهادت انقلاب اسلامی هر روز پررنگ‌تر می‌شود و محکوم به شکست نخواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو تصریح کرد: یکی از آتش‌نشانان جان باخته در این حادثه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در سازمان آتش‌نشانی بود که خواستار رفتن به سوریه برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) بود.

وی خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری انقلاب در اعتقاد به کلمه شهادت است، همه در این حادثه به این باور رسیدیم که مدیون خون شهدا از پیش از انقلاب تاکنون هستیم.

سلطانی افزود: شهدای مدافع حرم رفتند تا یکی از انفجارهایی که در سوریه، عراق، افغانستان و … رخ می‌دهد در ایران رخ ندهد.

وی با بیان اینکه ما مدیون رهبری مدیر و مدبر هستیم که خط و مشی انقلاب را ترسیم می‌کنند، ابراز داشت: نگاه به ولایت‌فقیه و شهید و شهادت هرگاه کمرنگ شود انقلاب ضربه‌پذیر خواهد بود و شکست می‌خورد.

سلطانی متذکر شد: زمزمه‌های انقلاب اسلامی از خرداد ۴۲ آغاز شد و امام خمینی(ره) حسابی ویژه روی بازاریان باز کردند و امروز در حماسه‌های ارزشمند انقلاب و دفاع از حریم ولایت بازاریان پیشتاز هستند و قدردان زحمات آنها هستیم.

این مراسم همراه با مداحی مداح اهل بیت(ع) مجتبی رمضانی ادامه یافت.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، رمز، مانگاری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدی نسب

    درود برجناب سرهنگ عزیز