۱۰هزار شهید اصناف تقدیم اسلام و قرآن کردیم

  • شناسه خبر: 30370
۱۰هزار شهید اصناف تقدیم اسلام و قرآن کردیم

مسؤول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: ۱۰ هزار شهید اصناف در کشور تقدیم اسلام و قرآن کردیم.

 مسؤول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: ۱۰ هزار شهید اصناف در کشور تقدیم اسلام و قرآن کردیم.

به گزارش”روراستی” غلامرضا حسن‌پور بعد از ظهر امروز در همایش شهدای اصناف رفسنجان با اشاره به آیات و روایات پیرامون اهمیت شهید و شهادت افزود: بالاتر از شهادت چیزی نیست و شهدا مقام شفاعت دارند.

وی عنوان کرد: امام‌ راحل یک انسان مدیر بودند و جوانانی که قبل از انقلاب در هرجایی بودند با نفس امام خمینی(ره) انقلاب را اداره کردند و جوانی ۱۹ ساله فرمانده لشکر چندهزار نفره می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج اصناف ابراز داشت: امام خمینی(ره) بر ظرفیت درونی ملت تکیه کرده و بزرگترین انقلاب قرن را ایجاد می‌کنند، در هشت سال دفاع مقدس حدود ۲۰۰ هزار جوان شهید شدند.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: آمریکا ملت‌های اسلامی را بدبخت و جوانان افغانی را آواره کرد، اما امروز جوانان افغانی در سوریه می‌جنگند و مدافع حرم شده‌اند.

وی با بیان اینکه ما در جنگ هشتاد کشور را شکست دادیم و در جنگ اقتصادی هم با تکیه بر درون کارها را باید انجام دهیم، افزود: آن زمان است که دیگر ترامپ و امثال او برای ما شاخ و شانه نمی‌کشند.

مسؤول سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه بازار در صف مقدم جنگ اقتصادی است، عنوان کرد: بیش از ۱۰ هزار شهید اصناف و بازاری در کشور تقدیم کردیم.

وی در ادامه با اشاره به موسسه خیران گمنام رفسنجان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این مجموعه که کار تولید البسه دارد قابل تحسین است و ۹۰ نفر مشغول به‌کار هستند و این نمونه اقتصاد مقاومتی است.

حسن‌پور عنوان کرد: باید به درون تکیه کرد، بزرگترین اشتباه دولت این بود که نگاهش به بیرون از مرزها بود، در برجام کلاه بزرگی به سر ما رفت.

وی بیان داشت: ظرفیت‌هایی که در شهرستان‌های متعدد وجود دارد باید زنده شود، ضمن رعایت اصول شرعی فقه بازار و اخلاق بازار در بحث اقتصاد باید روی شهدا را سفید کنیم.

حسن‌پور تاکید کرد: بازاریان و مردم در صحنه هستند، با وجود گرانی‌ها در انتخابات و …شرکت می‌کنند، این حقوق‌های نجومی و گرفتاری‌ها که هر روز معرکه‌ای می‌شود به دلیل خواب و غفلت است، اگر بازار مانند اول انقلاب بیدار باشد کسی جرات نمی‌کند به بیت‌المال دستبرد بزند.

وی بیان داشت: صحنه انتخابات در پیش است، ببیند به چه کسی رای می‌دهید و بررسی کنید و فارغ از مباحث جزئی رای دهید، فرد اصلحی که بتواند کشور را اداره کند باید انتخاب شود حال از هر گروهی که باشد.

مسؤول سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه به حادثه ساختمان پلاسکو تهران اشاره داشت و تصریح کرد: تمرکز از تهران به ویژه در بازار باید برداشته شده و این سرمایه‌ها در شهرستان‌ها جاری شود.

وی بیان داشت: با یک برنامه‌ریزی پنج ‌ساله تولیدی‌های صنفی در تهران به شهرستان‌ها منتقل شود تا مشکل بیکاری در شهرهای دیگر نیز حل شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شهید، تقدیم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • زهرا

    عالی بود ایشالا تداوم داشته باشه

    جاسم

    یا حسین شهید

    رفسنجاني

    سلام برنامه ریزی میکردید ما هم میومدیم

    کاسب

    ممنونیم که مسئولین به اصناف احترام گذاشتن و اومدن من به نیابت از بازاریان رفسنجان کمال تشکر رو دارم

    یه کلام

    تبلیغاتتون خیلی ضعیف بود ما اصلا خبر نشدیم

    مغازه دار

    خیلی سخنرانی ایشان تخصصی و عالی بود که واقعا به درد ما مغازه دارا خورد .ممنونم

    بسيجي

    درود بر شما بزرگواران که بعد از چندین سال اولین یادواره شهداکاسب رو برگزار کردن ،دست مریضا

    صادقي

    باسلام ایشالا راه این شهدا ادامه داشته باشد