اجرای ۶۰ برنامه در رادیو رفسنجان باحضور مسؤولان

  • شناسه خبر: 30464
اجرای ۶۰ برنامه در رادیو رفسنجان باحضور مسؤولان

مدیر رادیو شهری رفسنجان از اجرای ۶۰ برنامه در رادیو رفسنجان باحضور مسؤولان در ۹ ماه اول امسال خبرداد.

به گزارش”روراستی” جشن ۱۷ سالگی رادیو رفسنجان شامگاه شنبه در سالن شهید ذکریا برگزار شد.

مهدی حسن خانی مدیر رادیو رفسنجان در این مراسم با بیان اینکه ۱۷ سال پیش رادیوشهری رفسنجان بایک ساعت برنامه کار خود را آغاز کرد، افزود: امروز رادیو رفسنجان با ۹۰۰ ساعت تعهد سالانه با ۱۱ برنامه در خدمت مردم رفسنجان فعالیت می‌کند.
مدیر رادیو رفسنجان با بیان اینکه در آخرین نظرسنجی که در مورد رادیو رفسنجان انجام شده است، عنوان کرد: از ۲۳ درصد شنونده ۸۰ درصد رضایتمندی از برنامه‌های ما بوده و ۱۵ درصد از کسانی که نارضایتی داشتند علت را کمبود زمان پخش و عدم پوشش کامل شهرستان رفسنجان عنوان کردند.
وی تصریح کرد: شهرداری رفسنجان از ۸۰۰ نفر در مورد رادیو رفسنجان نظرسنجی انجام داده که بیش از ۴۴ درصد از شهروندان رادیو گوش می‌کردند و از ۵۳۰ نفر از کسانی که رادیو گوش دادند، ۵۶ درصد نمرات خوب، عالی و بسیار خوب را به برنامه‌های رادیو رفسنجان دادند.
حسن‌خانی خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه گذشته با توجه به نام‌گذاری سال ۳ هزار و ۳۰۰ دقیقه برنامه ویژه اقتصاد مقاومتی داشتیم و در برنامه‌های سرگرمی و تفریحی هم به بحث اقتصاد مقاومتی توجه شده است.
وی ادامه داد: همچنین ۶۰ برنامه در ۹ ماهه گذشته با حضور مسؤولان اجرا شد که پاسخگوی مشکلات مردم بودند و این مهم جزو رسالت ما است که برای مردم کار کنیم.
مدیر رادیو رفسنجان افزود: با توجه به اینکه ساعت پوشش برنامه کم است اما تلاش می‌کنیم در زمینه جلب رضایت شنوندگان رادیو اقدام کنیم.
وی عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، محرم و صفر سخنرانی‌های اساتید در شهرستان را ضبط و پخش می‌کنیم و خطبه‌های نماز جمعه هم هر شنبه از رادیو به‌طور کامل پخش می‌شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، رادیو، برنامه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :