زمینه فعالیت‌های جنبی در مدارس فراهم شود

  • شناسه خبر: 30704
زمینه فعالیت‌های جنبی در مدارس فراهم شود

فرماندار رفسنجان گفت: باید زمینه فعالیت‌های جنبی در کنار دروس مدرسه فراهم شود.

به گزارش”روراستی” ملانوری صبح امروز در دیدارنمایندگان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود:  آنچه سبب رشد و توسعه در جامعه می‌شود، استفاده از نیروهای جوان در جامعه است.

وی بیان داشت: قشر تحصیل‌ کرده و کسانی که به علم وصل هستند در جامعه تأثیرگذار‌اند، پایه‌های اصلی جامعه موفق در مدارس شکل می‌گیرد و خیلی‌ها معتقدند که این پایه از مهدکودک‌ها آغاز می‌شود چرا که ضریب هوشی و قدرت فهم و امکاناتی که در اختیار خانواده‌ها وجود دارد سبب می‌شود بچه‌ها در سنین پایین‌تر اجتماعی شوند.

ملانوری تصریح کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به قصد سازماندهی در قالب برنامه‌هایی متنوع در کنار دروس تشکیل شده که فهم و آگاهی بچه‌ها را نسبت به مسائل اجتماعی آگاه و مقاوم کند.

وی ادامه داد: باید ظرفیتی ایجاد شود که زمینه فعالیت‌های جنبی در کنار درس‌های دانش‌‌آموزان به وجود آید و بچه‌ها نسبت به محیط پیرامون خود آگاهی داشته باشند.

فرماندار رفسنجان اضافه کرد: نباید تنها به یک مدرک تصیلی بسنده شود، برخی حتی با مدرک دکترا هم نمی‌توانند در جامعه مفید و مؤثر باشند.

ملانوری خاطرنشان کرد: کسی که چهار سال دوره دانشگاه را گذرانده در حقیقت کارشناس آن رشته شده و باید بتواند به تناسب نیازهای جامعه از تخصص خود استفاده و کارشناسانه عمل کند.

وی ابراز داشت: جامعه‌ای پیشرفت می‌کند که افراد آن جامعه اهل فکر و تجزیه و تجلیل باشند و به رشد واقعی برسند.

ملانوری بیان داشت: ما باید دنبال هم‌افزایی باشیم و نیروهایی تربیت کنیم که به درد جامعه برسند و بصیرت نیروها در تمام موارد وجود داشته باشد.

وی گفت: مدرسه و تشکلاتی که در مدارس و دانشگاه‌ها وجود دارد با هدف اتحاد و تعامل و رشد افکار برای رسیدن به نتایجی که به نفع مردم و نظام و انقلاب باشند، فعالیت می‌کنند.

ملانوری اظهار کرد: باید قدردان این تشکیلات باشیم و از این نعمت به خوبی استفاده شود و هر استعدادی که در زمینه‌های مختلف وجود دارد در قالب این تشکلات شکوفا شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دروس، زمینه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :