کمک ۲۰۰ میلیاردریالی خیران به حوزه سلامت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 30829
کمک ۲۰۰ میلیاردریالی خیران به حوزه سلامت در رفسنجان

رئیس دانشگاه پزشکی رفسنجان گفت: در طول سه‌ سال و نیم گذشته، خیران ۲۰ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان کمک کردند.

به گزارش”روراستی” علی اسماعیلی‌ندیمی صبح امروز در حاشیه افتتاح بخش کودکان در بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) اظهار داشت: شهرستان رفسنجان به ۶۵۰ تخت نیازمند است و این ظرفیت را در حال حاضر نداریم.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان تصریح کرد: در حوزه وقف بر درمان، تفاهم‌نامه‌ای بین علوم‌پزشکی و هلال‌احمر امضا شد که ۷ هزار متر مربع برای چشم‌پزشکی در بیمارستان مرادی ساخته شود و ظرفیت قابل توجهی در این مجموعه ایجاد خواهد شد.

وی بیمارستان جامع زنان شامل بخش‌های جراحی زنان و داخلی را یادآور شد و عنوان کرد: سال ۹۶ به بهره‌‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه پزشکی رفسنجان گفت: از طرح‌های مهم دانشگاه که در حال انجام است درمانگاه ویژه دانشگاه است که با راه‌اندازی آن بیمار از سردرگرمی نجات پیدا کند.

ندیمی ادامه داد: تشخیص بیماران سرطانی هزینه بسیار سنگینی برجای می‌گذارد و به همت سمن‌ها انجمنی تشکیل شد که بخش سرطان راه‌اندازی شود و بخش اولیه کار انجام شده و با راه‌اندازی این بخش نیاز جنوب‌شرق پوشش داده شود.

وی خاطرنشان کرد: کار مهمی که در دستور کار داشتیم، جلب اعتماد خیران بوده که به خوبی پیش رفتیم و در بیش از سه سال گذشته بیش از ۲۰ میلیاردتومان خیران به حوزه درمان کمک کردند.

وی از راه‌اندازی بخش قلب و آنژیوگرافی یاد کرد و افزود: برای نوسازی و بازسازی این بخش هم تلاش می‌کنیم و امیداوریم مجموعه این خدمات در جلب رضایت مردم اثرگذار باشد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خیران،سلامت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :