اولین مجوز قرقهای اختصاص کشور به منصورآباد رفسنجان اختصاص یافت/عکس

  • شناسه خبر: 31043
اولین مجوز قرقهای اختصاص کشور به منصورآباد رفسنجان اختصاص یافت/عکس

آیین رونمایی از اولین مجوز قرق اختصاصی کشور برای منطقه منصورآباد رفسنجان برگزار شد.

 آیین رونمایی از اولین مجوز قرق اختصاصی کشور برای منطقه منصورآباد رفسنجان برگزار شد.

به گزارش”روراستی” با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان، فرماندار و جمعی از مسؤولان محلی نخستین مجوز قرق‌های اختصاصی کشور برای منطقه منصورآباد رفسنجان رونمایی شد.

مدیرعامل گروه دوستداران طبیعت رفسنجان در این مراسم گفت: ۹ سال سخت و طاقت‌فرسا گذشت تا امروز نهالی نوپا در عرصه محیط بنشانیم و افتخار می‌کنیم که نخستین قرق اختصاصی کشور در منصورآباد رفسنجان مجوز اخذ کرد.

فرزاد مهدوی تصریح کرد: قرق‌های اختصاصی به معنی حفاظت از محیط زیست و حیات وحش یک زیستگاه و بهره‌برداری خردمندانه از یک زیستگاه است.

وی افزود: استان کرمان با دارا بودن زیستگاه‌های ارزشمند استعدادهای بالقوه‌ای دارد که در کنار جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی آن به جذب توریست کمک می‌کند و شکارچیان خارجی زیادی را به خود جذب کرده و ارزآوری زیادی برای منطقه دارد.

مدیرعامل گروه دوستداران طبیعت رفسنجان خاطرنشان کرد: گونه غالب قوچ و میش کرمان برای شکارچیان و توریست‌ها جذابیت زیادی دارد و معرفی قوچ کرمان در نمایشگاه بین‌المللی که ماه گذشته در اسپانیا و آلمان برگزار شد اثر زیادی در جذب شکارچی توریست بر جای گذاشت و موفق شدیم هر رأس قوچ کرمان را به مبلغ ۱۵ هزار دلار به فروش برسانیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مجوز، اولین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    ای ول