افتتاح ۷ طرح عمرانی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی رفسنجان

  • شناسه خبر: 31049
افتتاح ۷ طرح عمرانی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی رفسنجان

عصر چهارشنبه ۷ طرح عمرانی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی رفسنجان افتتاح و بهره‌برداری شد.

 عصر چهارشنبه ۷ طرح عمرانی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی رفسنجان افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش”روراستی” عصر چهارشنبه همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور عضو هیأت  مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی و محلی ۷ مورد از طرح‌های شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌ رفسنجان از جمله تعدادی طرح در شهرک شماره دو صنعتی رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل برق‌رسانی با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال و به طول یک هزار و ۸۸۰ متر، آبرسانی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ متر لوله‌گذاری، پروژه گازرسانی به اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و طرح مخابرات به اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال است.

همچنین راه دسترسی شهرک شماره دو صنعتی رفسنجان با اعتبار ۵ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که شامل زیرسازی به مساحت ۴۱ هزار متر مربع، آسفالت به متراژ ۱۸ هزار و ۹۵۰ متر مربع و جدول گذاری به طول ۶ هزار و ۷۰۰ متر است.

بهره‌برداری از طرح‌های شهرک صنعتی کشکوئیه

این طرح‌ها شامل برق‌رسانی به متراژ یک هزار و ۴۱۰ و با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال و آبرسانی با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال است.

همچنین در شهرک صنعتی کشکوئیه راه دسترسی شامل زیرسازی به متراژ ۱۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع، آسفالت به میزان ۱۱ هزار و ۶۹۰ متر مربع و نیز جدول‌گذاری به متراژ یک هزار و ۷۴۰ متر با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، طرح، دهه فجر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :