برخورداری ۱۴ نفر اول سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی کبوترخان رفسنجان از واگذاری ویژه

  • شناسه خبر: 31051
برخورداری ۱۴ نفر اول سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی کبوترخان رفسنجان از واگذاری ویژه

عضو هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ۱۴ نفر اولی که در شهرک صنعتی کبوترخان رفسنجان سرمایه‌گذاری کنند از شرایط ویژه واگذاری برخوردار می‌شوند.

به گزارش”روراستی” غفار اسماعیلی عصر چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه ۹۵ در آیین بهره‌برداری از ناحیه صنعتی کبوترخان افزود: این ناحیه صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۶۵۸۸ میلیون ریال و با حداکثر خدمات بهره‌برداری شد.

غفار اسماعیلی بیان کرد: راه دسترسی این ناحیه با ۵۲ هزار متر مربع زیرسازی،  ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت و یک هزار و ۲۱۰ متر طول جدول‌گذاری و با هزینه‌ای بالغ بر ۵ هزار و ۱۴ میلیون ریال صورت گرفته است.

عضو هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تبیین کرد: در این ناحیه یک هزار و ۵۱۵ متر برق‌رسانی با بودجه‌ای بالغ بر یک هزار و ۵۶ میلیون ریال انجام پذیرفته تا سرمایه‌گذاری در این ناحیه به آسانی انجام شود.

وی با اشاره به مشکل کم‌آبی در استان کرمان افزود: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای صورت پذیرد که سرمایه‌گذاری‌ها از کشاورزی به سمت صنایع حرکت کنند.

عضو هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یادآور شد: با کمک خداوند و تلاش مدیران ما در استان کرمان، توانستیم مشکل آب  مورد نیاز این ناحیه را با بودجه‌ای بالغ بر ۴ هزار و ۵۸۸ میلیون ریال و یک هزار و ۴۸۰ متر لوله‌گذاری برای سرمایه‌گذاران برطرف کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه ۱۴ نفر اولی که در این شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری کنند از شرایط ویژه واگذاری  برخوردار می‌شوند، عنوان کرد: استان کرمان دارای ظرفیت‌های مناسبی است و مردم و مسئولان باید کمک کنند تا پیشرفت حاصل شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، طرح، اول
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :