فجر انقلاب احیای عزت و شرافت ایرانی است

  • شناسه خبر: 31190
فجر انقلاب احیای عزت و شرافت ایرانی است

فرماندار رفسنجان گفت: فجر انقلاب و برپایی حکومت اسلامی احیای عزت، شرافت و کرامت انسان‎هاست.

به گزارش”روراستی” ملانوری امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه رفسنجان یاد امام و شهدای گرانقدر به ویژه شهدای انقلاب را  گرامی داشت و افزود: در دوران انقلاب حضور مردم در صحنه‎ها زبانزد بود و در این یوم‎الله که روز ملی ایران اسلامی، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سرنگونی طاغوت است از تمام مبارزان و کسانی که برای شکل‎گیری انقلاب جان و مال خود را فدا کردند، قدردانی می‎کنیم.

ملانوری تصریح کرد: حجت‎الاسلام عباس پورمحمدی در دوران انقلاب منزل او مأوای انقلابیون بود و در این دهه فجر جای آن مبارز انقلابی در بین ما خالی است.

وی افزود: فجر انقلاب و برپایی حکومت اسلامی احیای عزت، شرافت و کرامت انسان‎ها و استقرار اسلام و حکومت اسلامی در کشور جمهوری اسلامی ایران بود.

ملانوری عنوان کرد: ملت ایران راه صحیح را در راستای شکل‎گیری انقلاب می‎دانست و در مسیری گام برداشتند که امام خمینی (ره) آن را ترسیم کرده بود.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: ۲۲ بهمن ماه تجدید بیعت با امام راحل، شهدا و آرمان‎های انقلاب اسلامی است و آنچه پس از سال‎ها از گذشت انقلاب تغییر نکرده، عزم و اراده ملت است و هوشمندی در برابر تحریم‎ها، تهدیدها و مقابله با زیاده‎خواهی‎های دشمنان از اهداف این انقلاب بوده است.

وی ابراز داشت: تفکر امام راحل این بود که هر جا مردم با اعتقاد به خدا در صحنه حاضر باشند، حق ماندنی و باطل رفتنی است.

ملانوری خاطرنشان کرد: کشور ایران به برکت دانشگاه عظیم دفاع مقدس و استادان بزرگی مانند امام راحل و رهبر معظم انقلاب به کشوری قدرتمند و قابل طرح به الگو در جهان تبدیل شده، اما دشمن در صدد از پای درآوردن نیروهای توانمند و قدرتمندی هستند که اهداف انقلاب را پیش می‎برند.

وی اذعان داشت: ملت ایران همواره ثابت کرده از تهدیدها هراسی ندارند، هم تحریم و هم تهدید را تجربه کردند، دشمنی‎های مختلف را دیده و از تمام آزمون‎ها با سربلندی بیرون آمده‎اند.

رفسنجان ۹۴۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است

ملانوری اضافه کرد: رفسنجان ۹۴۰ شهید را به انقلاب و اسلام تقدیم کرده و هیچ‎یک از خانواده‎های شهدا ناراحت نیستند که فرزندشان را تقدیم کردند و جانباز و آزاده‎ای سراغ نداریم که نادم باشد.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: عصبانیت ترامپ برای این است که ملت ایران از کرده خود پشیمان نیست و بانشاط و سرزنده پای اهداف انقلاب پشت سر رهبری ایستاده است.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب از ترامپ تشکر کردند که چهره واقعی آمریکا را نشان داد و زحمت ما را کم کرد.

ملانوری تصریح کرد: در دوران مذاکرات ملت ایران عزتمندی، سربلندی و قدرت مذاکره را به رخ کشورهای دنیا کشیدند.

وی گفت: کشورهای اروپایی پشت سر آمریکا ما را تهدید و با ایران دشمنی می‎کردند و به دنبال ضعف نظام بودند.

ملانوری عنوان کرد: ثابت کردیم به دنبال تولید سلاح هسته‎ای نیستیم در حوزه انرژی هسته‎ای نیاز به خارج نداریم، اما امروز کشورهایی که خلف وعده می‎کنند، دچار ضعف و زبونی هستند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه اروپایی‎ها ایران را به عنوان یک قدرت برتر می‎شناسند، یادآور شد: دشمن دشمن است و مسلماً در مذاکرات با فراز و نشیب‎هایی روبه‎رو هستیم.

دشمن در قالب جنگ نرم دنبال ازبین بردن نیروی جوانی جوانان ماست

وی در ادامه با اشاره به آسیب‎های اجتماعی بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس دشمن برای نابودی کشور به ویژه جوانان ما جنگ را آغاز کرد و امروز هم در قالب جنگ نرم به دنبال این هستند که نیروی جوان را از پای در آورند.

ملانوری خاطرنشان کرد: علم هم برای خدمت به پیشرفت جوامع بشری است و هم می‎تواند در راه نادرست استفاده شود و دشمنان این علم را برای از بین بردن نیروی جوانی به کار می‎برند.

وی با تأکید بر اینکه تهدیدهای دشمن دائمی است، اما مهم همدلی و اتحاد است، افزود: برخی مواقع ما خودزنی می‎کنیم و این از دسیسه‎های دشمن است که نفاق و دشمنی ایجاد شود.

ملانوری اضافه کرد: همان تفکر و هوشمندی دوران اول انقلاب باید برای همیشه در کشور وجود داشته باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن بداند ما هرگز آغازگر جنگ نیستیم.

این مقام مسؤول متذکر شد: اما اگر کسی به مرزهای ما تعدی کند با دستگاه‎های اطلاعاتی امنیتی ما روبه‎رو می‎شود و قطعاً پیروز این میدان مانند همیشه ایران اسلامی است.

باید منتظر آثار لغو تحریم ها باشیم

وی با اشاره به مسائل روز جامعه ابراز داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی وضعیت ما امیدوارکننده است و در حوزه حضور در جوامع بین‎المللی نقش ایران پررنگ و قابل تأمل است.

ملانوری با اشاره به اینکه در حوزه دفاعی قدرتمند هستیم و در علوم مختلف حرف برای گفتن داریم، تصریح کرد: باید منتظر باشیم تا آثار لغو تحریم‎ها را ببینیم.

وی اذعان داشت: در سال جاری ۲۱ هزار واحد صنعتی تسهیلات گرفتند، موفق به توسعه آبیاری نوین و زیرسطحی و خودکفایی در حوزه تولید گندم شدیم.

ملانوری عنوان کرد: طرح تحول نظام سلامت خدمات ارزشمندی انجام داده است از جمله اینکه در کل کشور حدود ۶ میلیون نفر و در رفسنجان حدود ۳۰ هزار نفر دفترچه بیمه سلامت دریافت کردند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه باید قدر نظام و انقلاب را بدانیم، گفت: طرح تحول نظام سلامت کمک کرد که مردم دغدغه‎ای در این بخش نداشته باشند.

وی به طرح‎های افتتاح شده در دهه فجر در رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: با احیا و توسعه موقوفات هلال احمر مجوز احداث بیمارستان تخصصی چشم‎پزشکی را دریافت کردیم.

کاهش آمار طلاق در رفسنجان

ملانوری با توجه به شعار «شیرین‎سازی زندگی» در رفسنجان خاطرنشان کرد: امسال شاهد کاهش شدید طلاق در این شهرستان بودیم.

وی افزود: در بحث اقتصادی شعار رفسنجان «تدبیر، تلاش و توسعه» بود که در این زمینه همایشی برگزار کردیم و با تعاملی که بین مسؤولان شهرستان وجود دارد در دو سه سال اخیر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‎گذاری شده است.

ملانوری اضافه کرد: در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال موفقیت‎های خوبی داشتیم که به‎زودی مردم نتایج آن را می‏‎بینند.

فرماندار رفسنجان همچنین به بحران آب شهرستان اشاره کرد و  ادامه داد: بهره‎وری از آب‎های موجود لازمه کار است.

افتتاح سه هزار میلیاردتومان پروژه به زودی در مس سرچشمه

ملانوری از نصب دستگاه‎های آب تصفیه شده و سالم یاد و تصریح کرد: انتقال آب از بهشت‎آباد نیز در حال انجام است.

وی گفت: در دهه فجر سه واحد ناحیه صنعتی در شهرستان افتتاح شد و بزرگترین پارک آبی جنوب شرق نیز به‎زودی افتتاح رسمی می‎شود.

ملانوری عنوان کرد: از سوی شرکت ملی صنایع مس ۳ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‎گذاری شده که اشتغالزایی دارد و بزرگترین خانه خشتی جهان عید نوروز افتتاح می‎شود.

وی اظهار داشت: شعار ما برای سال آینده «توسعه روستایی» است که در صورت تحقق آن روستاها آباد و از  مهاجرت جلوگیری می‎شود.

ملانوری همچنین به انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: حضور به‎موقع، هوشمندانه و خردمندانه در انتخابات لازم است.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه ثبت‎نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر نیمه اول اسفند انجام می‎شود، ابراز داشت: امسال تاکنون سه میلی‎متر بارندگی داشتیم و دعا کنیم که باران رحمت الهی بر ما نازل شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، فجر، انقلاب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :