مراحل پایانی بومی سازی مفاد اساسنامه فناوری اطلاعات استان کرمان

  • شناسه خبر: 31229
مراحل پایانی بومی سازی مفاد اساسنامه فناوری اطلاعات استان کرمان

بومی سازی مفاد اساسنامه انجمن فناوری اطلاعات استان کرمان مراحل پایانی خود را طی می کند.

به گزارش”روراستی” به نقل از دبیرخانه کارگروه فناوری اطلاعات اتاق کرمان، در نشست روسای کمیته ها با رییس و نایب رییس کارگروه فناوریاطلاعات اتاق بازرگانی در خصوص مواد باقی مانده از اساسنامه انجمن فناوری اطلاعات استان بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه اعضای هیات موسس در خصوص تفکیک اعضای متقاضی به گرو های پیوسته ، وابسته و ویژه موافقت کردند و مقرر شد بر اساس تعربف اعضای پیوسته دارای حق رای ، اعضای وابسته فاقد حق رای و اعضای ویژه نیز با تایید هیات مدیره انجمن منصوب و به صورت موردی بنا به ضرورت در نشست های انجمن حضور پیدا نمایند.

شرایط تعلیق و لغو عضویت اعضای انجمن نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود و تصمیماتی در بحث نحوه و شرایط آن اتخاذ و به تصویب رسید.

از سوی دیگر مقرر شد روسای کمیته های کارگروه فناوری اطلاعات اتاق در خصوص وظایف هیات امنا به دلیل شرایط خاص و فراگیر خدمات انجمن فناوری اطلاعات نظرات خود را برای جمع بندی به دبیرخانه ارسال نمایند تا پس از جمع بندی در جلسه ای جداگانه مورد بحث قرار گیرد .

کارگروه فناوری اطلاعات اتاق کرمان یکی از کارگروه های زیرمجموعه کمیسیون امور زیربنایی است که علاوه بر برگزاری نشست های کمیته های خود برای بررسی مسایل و مشکلات اعضا ، بر اساس قانون بهبود کسب و کار در صدد تشکیل انجمن فناوری اطلاعات استان کرمان می باشد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نشست، بومی سازی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :