مردم مطمئن باشند، دشمن توان مقابله با ایران را ندارد

  • شناسه خبر: 31341
مردم مطمئن باشند، دشمن توان مقابله با ایران را ندارد

فرمانده توپخانه صاعقه نیروی زمینی سپاه رفسنجان گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که جوانان در نیروهای مسلح چنان قدرت دفاعی به وجود آورده‌اند که دشمنان در زمین، هوا و دریا توان مقابله با فرزندان ایران را ندارند.

به گزارش”روراستی” یدالله سیفی عصر امروز در چهارمین کنگره سرداران، فرماندهان و ۱۷۲ شهید گروه توپخانه ۶۵ صاعقه «مردان صاعقه» در حسینیه ثارالله که  با حضور محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده فاوا، فرمانده تیپ ۳۸ ذوالفقار، جمعی از رزمندگان دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران، مسؤولان و اقشار مختلف مردم چهارمین کنگره سرداران، فرماندهان و ۱۷۲ شهید گروه توپخانه ۶۵ صاعقه «مردان صاعقه» در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد، افزود: ما امروز به شهدا افتخار می‌کنیم، زیرا در این عصر دین‌گریز از دنیای پر زرق‌وبرق دل کنده و آسمانی شدند و این دل کندن شهامت و شجاعت نیاز داشت که در وجود آنها بود.

وی بیان داشت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی خون سرخ شهیدان است و بعد از ۳۸ سال از انقلاب مردم به شهدای خود افتخار می‌کنند و در این جهان سربلند هستند.

سیفی تصریح کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ازخودگذشتگی نیروهای مسلح امن‌ترین کشور منطقه و بلکه دنیا است.

وی افزود: امروز با شهدا پیمان می‌بندیم و به مردم اطمینان می‌دهیم که جوانان در نیروهای مسلح چنان قدرت دفاعی به وجود آورده‌اند که دشمنان در زمین، هوا و دریا توان مقابله با فرزندان ایران را ندارند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مردم، دشمن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :