مردم کم کاری و بی توجهی را قبول ندارند/ این همه آمد و شد با اروپایی ها چه اثری در رفع رکود دارد

  • شناسه خبر: 31350
مردم کم کاری و بی توجهی را قبول ندارند/ این همه آمد و شد با اروپایی ها چه اثری در رفع رکود دارد

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه کم‌کاری و بی‌توجهی را مردم قبول ندارند، گفت: طرح آشتی ملی از سوی فتنه‌گران و وطن‌فروشان بوده است و بدانید چه چیزی بهتر از آشتی ملی که کسی نپرسد این همه آمد و شد اروپایی‌ها و بستن قراردادها چه‌نتیجه‌ای برای رفع رکود و ایجاد اشتغال داشته است.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام  رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  رفسنجان نزول بارش‌ها و رحمت الهی را شایسته شکرگزاری دانست و افزود: مردم خیرات کنند و توجه به فقرا و نیازمندان شکرگزاری از بارش‌ها است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: خیریه‌ها را تشویق کنیم تا تسهیلات کم‌بهره برای رفع مشکلات و ازدواج زوج‌های جوان ارایه شود.

وی گفت: برخی بانک‌ها برای ارائه تسهیلات ازدواج خود را مسخره کردند زیرا از زوجین جوان، تعهد حسابداری و ضمانت می‌خواهند که می‌توانند یک ضامن معتبر را بخواهند نه بیشتر، لذا از هر بانکی که توجه نمی‌کند و خلاف عمل می‌کند باید شکایت کرد.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: برخی بانک‌ها دو ماه قبل از عید نوروز تعطیل می‌شوند و تسهیلات ارائه نمی‌دهند از طرفی تا دو ماه پس از عید هم تسهیلاتی به مردم ارائه نمی‌دهند.

رمضانی‌پور گفت: برخی شبکه‌های مجازی و کانال‌ها در رواج بی‌بند و باری و بی‌حجابی تلاش می‌کنند که پلیس برای رفع این معضل باید تلاش کند.
وی همچنین از حضور مردم در ۲۲ بهمن تشکر و عنوان کرد: برای پیروزی انقلاب اسلامی مردم این مرز و بوم خون‌های بسیاری دادند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: تبعیض بین افرادی که حقوق‌های چند صد میلیونی و چند ده میلیونی و افرادی که حقوق زیر ۵۰۰ هزار تومان می‌گیرند وجود دارد.

وی اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان را که ۱۲ هزار میلیارد تومان است را در تاریخ مملکت بی‌سابقه دانست و گفت: دریغ از برخورد مسؤولان در این راستا و مردم مطالبه‌گر باشند و از مجرمان شکایت کنند که چرا برخی این‌همه حقوق دریافت کنند و خزانه هم خالی است.

رمضانی‌پور با بیان اینکه کم‌کاری و بی‌توجهی را مردم قبول ندارند، گفت: طرح آشتی ملی از سوی فتنه‌گران و وطن‌فروشان بوده است و بدانید چه چیزی بهتر از آشتی ملی که کسی نپرسد این همه امد و شد اروپایی‌ها و بستن قراردادها چه‌نتیجه‌ای برای رفع رکود و ایجاد اشتغال داشته است.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: همین مسأله ریزگردها در خوزستان استحقاق بی‌توجهی را ندارد و خوزستان بیش از هشت سال درگیر خون و آتش و جنگ بود اما باید مردم آن چندین روز در قطعی آب و برق به سر ببرند و نسبت به نظام و مسؤولان بدبین شوند.

وی ادامه داد: چرا باید این مردم خوزستان فراموش شوند به‌خاطر اینکه طرح آشتی ملی در دستور کار بود.

رمضانی‌پور بیان کرد: چرا وعده‌هایی عملی نیست به جمعی اقلیت زیاده‌خواه می‌دهید که ما رفع حصر می‌کنیم این رفع حصر دز اختیار شما نیست پس وعده کاری که نمی‌توانید انحام دهید، ندهید.

وی اقزود: مردم نسبت به اصل انقلاب و ولایت خوشبین هستند و خوش‌بینی جوانان به انقلاب این است که آنها در روز ۲۲ بهمن در عرصه و صحنه حاضر بودند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال آینده گفت: مردم به عمق مسائل توجه کنند نه به ظاهر، درخت انقلاب با خون و غم و غصه شما رشد کرده و روحانیت باید انقلابی بماند و حافظ منافع انقلاب و نظام باشد.

رمضانی‌پور افزود: پول حاصل از فروش نفت حدود ۴۰ درصد از زمان دولت قبل زیاد شده اما آیا کار عمرانی یا یارانه‌های مردم افزایش یافته است نه بلکه یارانه برخی فقرا نیز قطع شده و کار عمرانی زیادی هم در کشور صورت نگرفته است.

امام جمعه رفسنجان گفت: تعبیر آشتی ملی بی‌معنی است مردم با کسانی که در چند سال گذشته در روز عاشورا با قساوت و بی‌حیایی بسیجی را کتک زدند، قهر هستند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند، کار فتنه‌گران قابل اغماض نیست و ایشان نسبت به این مسأله فتنه حساس هستند اما کسی به حرف رهبری گوش نمی‌دهد و حال هم آشتی ملی را به صحنه وارد کردند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مردم، رکود
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    سلام شما هم نزدیک انتخاباتی گیر سه پیچ دادی به دولت ول کن بخدا برو نمازتون بخون این کارا و تهمتها خوب نیست حاجی

    علي

    حرف زدن فایده نداره جز دلضرد شدن مسولین حاج اقا خودت پاشنه های کفشتو بکش بیا تو میدان بیرون گود نشستی میگی لنگش کن بچه های حزب اللهی دارن له میشن و تنها داخل میدون مبارزه با ضد انقلابن و ارزشهای انقلابند یکم به حرفهای حضرت اقا خودتون عمل کنید حاج اقا

    همشري

    ایشون هم فقط حرف بلده بزنه اما تهش بفکر مردم نیست خودشو ساخت مصلاشه

    گمنام

    فکر می کنی مصلا می خواهد برا باباش نه همشهری برا ما مردم مصلا می خواهد.