ریزش دیوار رادیو رفسنجان و ورود آب به شوفاژخانه

  • شناسه خبر: 31354
ریزش دیوار رادیو رفسنجان و ورود آب به شوفاژخانه

فرماندار رفسنجان گفت: بر اثر طغیان آب رودخانه فصلی یکی از دیوارهای حصار رادیو شهری رفسنجان فرو ریخت و آب وارد شوفاژخانه شد.

فرماندار رفسنجان گفت: بر اثر طغیان آب رودخانه فصلی یکی از دیوارهای حصار رادیو شهری رفسنجان فرو ریخت و آب وارد شوفاژخانه شد. به گزارش”روراستی” ملانوری با اعلام این خبر افزود: بارندگی‌های اخیر خسارت‌هایی به برخی مناطق وارد کرده و حجم بالایی از آب به سمت رفسنجان در حرکت است.

وی بیان داشت: به برخی مناطق از جمله رادیو شهری رفسنجان که در پایین‌دست رودخانه‌های فصلی قرار دارند، خساراتی وارد شده و آب به این مکان‌ها ورود کرده است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: یکی از دیوارهای حصار رادیو شهری رفسنجان فرو ریخته و آب وارد تاسیسات سرمایشی و گرمایشی رادیو رفسنجان شده و خساراتی وارد کرد که به سرعت مشکل برطرف شد.

وی با اشاره به اینکه حجم آب ورودی به سمت رفسنجان خیلی زیاد است، افزود: اما با همراهی تمام دستگاه‌های عضو ستاد بحران آب‌ها به خوبی مهار شده است.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته نگرانی از خسارت جدی به برخی روستاها در بخش مرکزی و کشکوئیه را داشتیم که هیچ یک از روستاها گرفتار سیلاب نشدند.

ملانوری ابراز داشت: آب‌ها در مسیر خود در جریان هستند و فراخوانی که داده بودیم، بخش خصوصی با کمک نیروهای بسیج، عوامل راهداری و همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران همکاری کردند و تا این لحظه خسارت جدی نداشتیم.

وی با یادآوری اینکه در چند منزل در ناصریه در بخش مرکزی و تعدادی واحد دامداری خساراتی به محل وارد شد، افزود: اما نگرانی در روستای ناصریه هم رفع شد و روستاهای علی‌آباد انقلاب و محمدآباد که مسیر سیلاب قرار گرفته بودند با هماهنگی‌های انجام شده سیلاب در حال کنترل شدن است.

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان رفسنجان بیان کرد: توصیه می‌کنیم، مردم مسیر رودخانه‌ها را تغییر ندهند و به دلیل عدم آگاهی ممکن است، لوله‌های آب، گاز و فیبر نوری آسیب ببینند.

وی تاکید کرد: مردم هرگونه مشکلی مشاهده کردند به بخشداری‌های محل، دهیاری‌ها، فرمانداری و سایر دستگاه‌های عضو ستاد بحران اطلاع دهند.

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان رفسنجان متذکر شد: عدم همکاری مردم احتمال بروز خسارت‌هایی در منطقه را در پی خواهد داشت.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، رادیو، ریزش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :