بارندگی و سیلاب خسارتی در شهر کشکوئیه نداشت

  • شناسه خبر: 31356
بارندگی و سیلاب خسارتی در  شهر کشکوئیه نداشت

شهردار کشکوئیه رفسنجان گفت: با تلاش و همکاری عوامل شهرداری بارندگی‌های اخیر و سیلاب‌ها هیچ‌گونه خسارتی به شهر کشکوئیه وارد نکرد.

 شهردار کشکوئیه رفسنجان گفت: با تلاش و همکاری عوامل شهرداری بارندگی‌های اخیر و سیلاب‌ها هیچ‌گونه خسارتی به شهر کشکوئیه وارد نکرد.به گزارش”روراستی” علی کارگر امروز با اشاره به عملکرد عوامل شهرداری برای جلوگیری از ورود سیلاب به شهر و خسارت به تاسیسات و دیگر اماکن شهر افزود: شهرداری کشکوئیه تا پایان شرایط ناپایداری در استان، آمادگی کامل برای مقابله با بحران داشته و با توجه به توصیه سازمان هواشناسی در چند روز قبل مبنی بر ورود سامانه بارش به استان، شهرداری تشکیل جلسه داد.
شهردار کشکوئیه تصریح کرد: موضوعات مهم بحران با فوریت بررسی شد و احتمال ورود سیلاب از منطقه کوهستانی غرب کشکوئیه را مدتی قبل در دستور کار واحد عمران و خدمات شهر شهرداری قرار دادیم تا با احداث چندین سد خاکی در مسیر عبور و هدایت آنها  مانع از ورود سیل به شهر شود.
وی ادامه داد: در شب و روز گذشته شهرداری کشکوئیه با تشکیل ستاد بحران اضطراری، تمام ماشین‌آلات راه‌سازی سبک و سنگین و اکیپ شهرداری و آتش‌نشانی به‌صورت آماده‌باش کامل درآمد و به دو گروه درون شهری و برون‌شهری تقسیم شد.

 کارگر عنوان کرد: شماره تلفن‌های ۱۳۷ و ۱۲۵برای تماس شهروندان ویژه آبگرفتگی معابر اختصاص داده شد تا با اعزام اکیپ‌های کامل شا‌مل کارشناسان و نیروهای امدادی شهرداری موضوع در اسرع وقت پیگیری و نسبت به‌رفع معضل اقدام شود.
شهردار کشکوئیه رفسنجان خاطرنشان کرد: تعدادی کیسه شنی برای سدبندی و ایجاد موانع نفوذ آب به داخل کوچه‌ها و منازل نیز آماده شد.
کارگر یادآور شد: با همکاری و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری هیچ‌گونه خسارتی از ورود سیلاب به شهر و آبگرفتگی معابر تا این ساعت گزارش نشده است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خسارت، بارندگی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :