فرزندان ممتاز روحانیان شمال غرب استان در رفسنجان تجلیل شدند

  • شناسه خبر: 31398
فرزندان ممتاز روحانیان شمال غرب استان در رفسنجان تجلیل شدند

طی مراسمی از فرزندان ممتاز روحانیان شهرستان های رفسنجان، انار و شهربابک تجلیل به عمل آمد.

 طی مراسمی از فرزندان ممتاز روحانیان شهرستان های رفسنجان، انار و شهربابک تجلیل به عمل آمد.

به گزارش”روراستی“عصر امروز آیین تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیان شهرستان‌های رفسنجان، انار و شهربابک در رفسنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در این آیین با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا( س)، طلبه‌ها را سربازان و پویندگان راه سرخ ولایت و امامت دانست و اظهار داشت: طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در مورد حوزه‌های علمیه و مدیریت نظام اسلامی انجام شده است.

وی تصریح کرد: در زمینه مدیریت نوین در حوزه‌های علمیه در بخش مسکن، منظم کردن شهریه‌ها و توجه به روحانیان از کار افتاده و خانواده روحانیانی که از دنیا رفته‌اند، کارهای بزرگی صورت گرفته است.

رمضانی‌پور از راه‌اندازی مرکز خدمات حوز‌ه‌های علمیه و اعطای وام‌های بدون سود و تشریفات از سوی مرکز خدمات یاد کرد و افزود: در رابطه با رویکردهای فرهنگی و علمی که رهبر انقلاب توجه ویژه‌ای به آن دارند، گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی ابراز داشت: کارهایی تحت اشراف و مدیریت رهبر انقلاب اسلامی نسبت به قشر عظیم روحانیت در حال انجام است و ما در برابر آنچه خدمت می‌بینیم و به ما می‌رسد باید وظایفمان را به خوبی انجام دهیم.

رمضانی‌پور تصریح کرد: باید با تمام توان در برابر تهاجمات به ویژه دشمنی‌های فرهنگی که متوجه جامعه است بایستیم و آن را دفع کنیم.

وی اضافه کرد: روحانیت و خانواده‌های آنها باید بیشتر رعایت کنند و نسبت به طلب دنیا و زندگی و فرزندانم دقت داشته باشیم چراکه نگاه جامعه به این رفتارهاست.

رمضانی‌پور بر تشویق افراد نخبه برای حوزه در حوزه‌های علمیه تاکید کرد و گفت: در شهرستان رفسنجان هشت حوزه علمیه فعالیت دارد که ظرفیت بالایی به شمار می‌رود و باید از آن به نحو مطلوب بهره گرفت.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تجلیل، فرزندان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :