کنارگذر جاده دره در عصر امروز پنج شنبه آماده شد

  • شناسه خبر: 31478
کنارگذر جاده دره در عصر امروز پنج شنبه آماده شد

رییس اداره راهداری شهرستان رفسنجان گفت: کنارگذر جاده دره در عصر امروز پنج شنبه آماده است و مردم می توانند به راحتی تردد کنند.

رییس اداره راهداری شهرستان رفسنجان گفت: کنارگذر جاده دره در عصر امروز پنج شنبه آماده است و مردم می توانند به راحتی تردد کنند.محمدی رئیس اداره راهداری شهرستان رفسنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار “روراستی” اظهار کرد: جاده دره در بر اثر بارندگی ها تخریب شده و چند روزی تردد اهالی با مشکل مواجه شده است.
وی بیان کرد: آب ورودی به سمت جاده به قدری زیاد بود که از دهانه های پل سرریز شده و زیر جاده را خالی کرده و قسمتی از جاده و پل را همراه خود برده است.
وی ادامه داد: قبل از آب نما هم بخشی از جاده همراه آب برده شده است.
رئیس اداره راهداری شهرستان رفسنجان تصریح کرد: آب که زیاد باشد به طور مثال در بم که پل ها دستک هم داشتند پل ها را تخریب می کند، پل دره در هم به دلیل عدم وجود دستک خسارت دیده است.
وی در ادامه با توضیح اینکه این جاده ها از زمان جهاد سازندگی ساخته شده است، خاطرنشان کرد: زمان جهاد بعضی جاها آب نما و بعضی جاها پل دو متر ایجاد می کردند، اما طبق آیین نامه وزارت راه پل زیر دو متر حذف شده است.
محمدی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما که سال ۸۲ هم گویا این جاده را آب برده است، ابراز داشت: دوسال و نیم پیش با همکاری دهیار و اداره راه و شهرسازی این پل را ایجاد کردند و از جزئیات اطلاعی ندارم.
وی با اشاره به اینکه فعلا به طور موقت کنار گذری در جاده رفسنجان – دره در ایجاد کرده ایم و شهروندان و مردم روستای دره در از این کنار گذر عبور کنند و از مسیر قبلی(پل تخریب شده) به هیچ وجه تردد نکنند، متذکر شد: عصر امروز پنج شنبه این کنارگذر آماده شده است تا مردم بتوانند تردد کنند .

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،دره در،جاده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :