سایه سنگین رکود در جامعه حاکم شده است

  • شناسه خبر: 31570
سایه سنگین رکود در جامعه حاکم شده است

امام جمعه رفسنجان گفت: دولتمردان سایه سنگین رکودی که بر جامعه حاکم شده است را ببینند و برای رفع آن چاره ای بیندیشند.

امام جمعه رفسنجان گفت: دولتمردان سایه سنگین رکودی که بر جامعه حاکم شده است را ببینند و برای رفع آن چاره ای بیندیشند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان، حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را در کنفرانس انتفاضه فلسطین نکته ارزشمند و مهم برشمرد و اظهار داشت: بر اساس بیانات رهبر انقلاب، مسأله فلسطین مهمترین موضوع جهان است و ایشان بر اتحاد ملی در راستای برنامه جهادی مورد تاکید قرار دادند.

وی استمرار مقاومت را رمز پیروزی فلسطین دانست و تذکر صریح رهبر انقلاب را به مسؤولان دولتی در پی بروز مشکلات و مدیریت بحران در جنوب کشور یادآور شد.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات این مردم اقدام عاجل می‌خواهد و رهبری فرمودند این وظیفه قطعی، فوری و همیشگی حکومت‌هاست که باید به فکر مردم باشند.

امام جمعه رفسنجان با تقدیر از مدیریت و تلاش فرماندار رفسنجان در راستای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: دولت باید موانع مزاحم را رفع و کارها را تسهیل کند.

وی از سایه سنگین رکود در جامعه یاد کرد و افزود: این موارد باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد و به سرعت و خوبی این مشکلات را حل کنند.

رمضانی‌پور عنوان کرد: هم‌نوایی عربستان، اسرائیل و ترکیه علیه ایران را این روزها شاهد هستیم که دستگاه دیپلماسی باید پاسخ قاطع دهند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به رعایت آداب دینی و اجتماعی بیان کرد: انسان‌ها باید تلاش کنند در تعامل با یکدیگر حسن خلق، پیشی‌گرفتن در سلام و خوشرویی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سازده‌زیستی پیامبر(ص) خاطرنشان کرد: مسؤولان ما الان چگونه زندگی می‌کنند، آیا محرومیت بخش‌های جنوبی کشور را می‌بینند.

رمضانی‌پور گفت: آیا کسانی که حقوق‌های چندصدمیلیونی دریافت می‌کنند، می‌توانند جواب محرومان را بدهند و بگویند ما انسانیم.

خطیب جمعه رفسنجان ابراز داشت: فقرا و ضعفا در جامعه موارد امتحانی ما هستند که باید به آنها توجه کنیم، اجازه ندهید سال به پایان برسد و تنها در آستانه عید نوروز به فکر دیگران باشیم.

امام جمعه رفسنجان از اجتماع بزرگ فاطمیون در عصر شهادت حضرت زهرا(س) در رفسنجان یاد کرد و افزود: مجلس معظمی در داوران همراه با یادواره شهدای آن روستا برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: امسال میهمان ۱۰ شهید خونین‌بال هستیم که از دهم اسفند وارد کرمان می‌شوند و مراسم وداع با این شهدا دو شب در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار می‌شود.

رمضانی‌پور عنوان کرد: از ۱۸ شهیدی که به استان کرمان وارد می‌شوند، ۱۷ شهید گمنام هستند و شهید حسن عبداللهی شناسایی ‌شده از غواصان گردان ۴۱۰ و اهل رفسنجان است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، رکود، سایه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :