سکوت در برابر بعضی بداخلاقی ها تنها برای مصالح نظام است

  • شناسه خبر: 31940
سکوت در برابر بعضی بداخلاقی ها تنها برای مصالح نظام است

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه سکوت در برابر بعضی بداخلاقی ها برای مصالح نظام است، گفت: تابعیت از ولایت فقیه نباید تنها در حرف و شعار باشد، بلکه باید در عمل ثابت شود.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه سکوت در برابر بعضی بداخلاقی ها برای مصالح نظام است، گفت: تابعیت از ولایت فقیه نباید تنها در حرف  و شعار باشد، بلکه باید در عمل ثابت شود.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور عصر امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان سیاسی در محل فرمانداری افزود: باید در کنار هم باشیم تا نظام حفظ شود در غیر این صورت به آن آسیب می‌رسد.

وی بیان داشت: ولایتمداری نباید در حد حرف و شعار باشد، اما در عمل خلاف منشورها و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری عمل شود و این ابلاغیه‌ها بر زمین بماند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: اگر امروز در زمینه‌های مختلف اقتدار و امنیت داریم به برکت قدرت ولایت است و اگر محوریت ولایت نبود، ما مانند کشورهای افغانستان، پاکستان، مصر و … بودیم.

وی افزود: داعش حرکت‌های زیادی علیه ما انجام می‌دهد، اما نمی‌تواند، کاری از پیش ببرد و این امر به دلیل هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است، این گروهک امسال  در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به ۵۰ نقطه کشور وارد و اما اعضای آن دستگیر شدند و کاری از پیش نبردند.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: امروز هر یک از دستگاه‌های امنیتی ما از جمله سپاه مقتدر بیشترین دشمن را دارد، اگر دشمن تهدید می‌کند، باید همه یکپارچه برای دفاع از آن جواب دشمن را بدهیم و حمایت ۱۰۰ درصدی از تمام نیروهای امنیتی و اطلاعاتی داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان کرمان را پهناورترین استان کشور دانست و افزود: همگی باید حافظ منافع استان باشیم و انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم رفسنجان پیش از انقلاب متدین و انقلابی و ۱۰۰ درصد مقلد امام راحل بودند، ابراز داشت: بیش از ۹۰ درصد مردم این شهر پس از ارتحال امام مقلد مقام معظم رهبری هستند و ولایتمداری آن‌ها ثابت شده است.

رمضانی‌پور اضافه کرد: کارکرد روحانیت در این شهرستان بسیار بالا بوده و محوریت تدین و مذهبی‌بودن مردم در این شهر حفظ شده است.

وی اذعان داشت: در صورت سیاسی‌کاری دچار عقب‌ماندگی شده و متضرر می‌شویم و آنچه در این هم‌اندیشی باید به آن بپردازیم، صداقت در گفتار و کردار و نگاه‌های سیاسی است.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: ما در برابر گفتار و نوشتار، نگاه‌های سیاسی و محافلی که برای انتخابات برگزار می‌کنیم، مسؤول و پاسخگو هستیم و این مهم باید مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: انتقادها از سر دلسوزی و تریبون نماز جمعه متعلق به ملت و نظام است، اگر بعضی مسائل از این تریبون مطرح نشود، خیانت شده است.

وی بیان داشت: حقوق‌های نجومی را که اخیراً مجلس تصویب کرد و سپس اصلاح شد در واقع خیانت بود، در حالی ‌که فقر شدیدی در نقاط مختلف کشور حاکم بوده و این حقوق‌ها دور از انصاف است.

رمضانی‌پور در ادامه با بیان اینکه ما حرف‌ها را از زبان مبارک مقام معظم رهبری می‌گوییم و دیدگاه و نگاه ما، دیدگاه ایشان است، تصریح کرد: همگی ما باید مدافع ارزش ولایت و گفتمان‌های انقلاب باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید جایگاه ولایت در جامعه تضعیف شود، اگر بعضی حرکات را می‌بینیم و دم نمی زنیم برای مصالح نظام و شهر است، افزود: برخی نشریات ما بویی از انقلاب نبرده‌ در حالی ‌که باید در جامعه اخلاق صادقانه حاکم باشد، بعضی بداخلاقی‌ها از سوی رسانه‌ها رنج‌آور است.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه در انتخابات باید برنامه‌ها با هم رقابت کنند، افزود: اینکه هر دیدگاه به هر طریقی که شده، پیروز شود، هم خیانت است.

وی اذعان داشت: همگی باید برای حضور حداکثری مردم تلاش کنند تا با خلق حماسه‌ای دیگر برای کشور، استان و شهرستان عظمت‌آفرین باشیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سکوت، بداخلاقی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد علي

    سلام ای کاش مسؤلین یه کم به فکر مردم بودن مثل امامجمعه داد از حق مردم میزدن