انتخابات زمان فعالیت جدی احزاب است

  • شناسه خبر: 31942
انتخابات زمان فعالیت جدی احزاب است

فرماندار رفسنجان گفت: انتخابات بهار احزاب و زمان فعالیت جدی آنهاست.

فرماندار رفسنجان گفت: انتخابات بهار احزاب و زمان فعالیت جدی آنهاست.

به گزارش”روراستی” ملانوری عصر امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان سیاسی در فرمانداری افزود: دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم که هر دوی آن‌ها جایگاه مهمی در کشور دارند.

وی بیان داشت: یکی از شعارهای مهم و وعده‌های اساسی در دوران شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی دموکراسی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشتشان بود که از ابتدای نظام تاکنون شاهد آن بوده‌ایم.

ملانوری اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر پایه پشتیبانی از ولایت فقیه ذکر و تصریح کرد: انتخابات امری مهم و حساس، بهار احزاب و زمان فعالیت جدی آن‌‌ها است.

وی مهم‌ترین اصل انتخابات را حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی دانست و افزود: این مشارکت به منزله اعتماد به اصل نظام است.

ملانوری خاطرنشان کرد: برای حضور حداکثری مردم باید اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم را نسبت به انقلاب، نظام و مجریان انتخابات جلب کنیم.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه التزام به قانون و رعایت اخلاق یک اصل در اجرای انتخابات است، ادامه داد: گروه‌های سیاسی باید انسجام و وحدت داشته باشند و با برنامه‌های خود در انتخابات رقابت کنند.

وی اذعان داشت: ایران امروز در حوزه‌های مختلف قدرتمند شده و به همین دلیل همه دنیا نگاهشان به انتخابات در ایران است، مردم بینش و شعور سیاسی بالایی دارند و دشمنی دشمنان را می‌فهمند.

ملانوری خاطرنشان کرد: سال گذشته در شهرستان رفسنجان ۲۳۷ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند و ۶۲ درصد مشارکت داشتیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، انتخابات، احزاب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :