افتتاح تالار بورس پسته در رفسنجان از طریق ویدئو کنفرانس با سازمان بورس

  • شناسه خبر: 31960
افتتاح تالار بورس پسته در رفسنجان از طریق ویدئو کنفرانس با سازمان بورس

تالار بورس پسته در شهرستان رفسنجان از طریق ویدئو کنفرانس با سازمان بورس کالای کشور افتتاح شد.

تالار بورس پسته در شهرستان رفسنجان از طریق ویدئو کنفرانس با سازمان بورس کالای کشور افتتاح شد.

به گزارش”روراستی” ظهر امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسؤولان شهرستانی تالار بورس پسته رفسنجان از طریق ویدئوکنفرانس با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رؤسای سازمان بورس کالای کشور افتتاح شد.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در حاشیه این افتتاحیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفسنجان یکی از بزرگترین مناطق تولید پسته است و بهترین ارقام پسته در دنیا در این شهرستان تولید می‌شود.

وی بیان داشت: طی سال‌های گذشته، بازار پسته در دنیا متأثر از ورود کالای تولیدی کشاورزان ما در این بازار بوده و در سال‌های اخیر به دلیل اینکه بازارهای مختلفی برای عرضه کالا در سراسر جهان به وجود آمده، شیوه و نوع عرضه کالا تغییر کرده است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: با راه‌اندازی تالارهای بورس، کالاها وارد بورس می‌شوند تا با بهترین کیفیت و قیمت در دسترس قرار گیرند.

ملانوری با اشاره به راه‌اندازی تالار بورس پسته گفت: بهترین جایگاه برای تالار بورس پسته رفسنجان است.

وی خاطرنشان کرد: تالار بورس پسته در یکی از بخش‌های شرکت تعاونی پسته راه‌اندازی شد تا متقاضیان عرضه کالا در بورس، دسترسی به ‌روزتر و مناسب‌تری پیدا کنند.

ملانوری ابراز داشت: این امر سبب می‌شود تولیدات را به بهترین نحو در زمان مقرر که دلخواه کشاورزان و تجار است به سراسر دنیا عرضه کنیم و این مهم ارزش‌افزوده خوبی ایجاد می‌کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تالار، بورس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کشاورز بدبخت

    تا زمانیکه شرکت تعاونی در انحصار عده ای خاص باشد و در عین داشتن ۷۵هزار عضو مردمی و تعاونی نباشد اتفاقی به نغع کشاورزان بدبخت نخواهد افتاد چقدر از همین سهامداران رو سراغ دارم که روزگاری کلی پسته و دم و دستگاه داشتند ولی الان خودشون و بچه هاشون مددجوی کمیته امداد و از آنطرف آقایون و بچه هاشون روز به روز پولدارتر و....