جمعیت هلال احمر شعبه رفسنجان نقطه قوت در سراسر استان است

  • شناسه خبر: 31988
جمعیت هلال احمر شعبه رفسنجان نقطه قوت در سراسر استان است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: جمعیت هلال احمر شعبه رفسنجان نقطه قوت و اتکای ما در سراسر استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: جمعیت هلال احمر شعبه رفسنجان نقطه قوت و اتکای ما در سراسر استان است.

به گزارش”روراستی” علی گنج‌کریمی عصر امروز در آیین معارفه رئیس هلال‌احمر رفسنجان با بیان اینکه هلال‌احمر رفسنجان، شعبه‌ای ویژه است که بیشترین جمعیت زنان استان کرمان را به عضویت دارد، افزود: امداد و نجات، حوزه اصلی و رسالت کاری هلال احمر است، در برخی کشورها حوزه امداد و نجات را به ارتش و یا سازمان‌های حوزه بحران می‌سپارند، اما ما در رونق‌بخشی کار داوطلبی تلاش می‌کنیم.

وی بیان داشت: در بخش آموزش و پژوهش بیش از یک هزار خانه و در طرح خادم ۲ هزار نفر در مساجد، خیریه‌ها و پارک‌های رفسنجان آموزش دیدند.

وی عنوان کرد: در مدارس شهرستان رفسنجان ۱۰ هزار نفر آموزش پناهگیری را فراگرفتند و ۵۱ مانور طی امسال برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: همچنین ۲ هزار نفر آموزش پیشگیری از ایدز دیدند و در واقع آموزش همگانی جزو وظایف ماست.

گنج‌کریمی با اشاره به راه‌اندازی خانه هلال‌احمر در بخش فردوس شهرستان رفسنجان ابراز داشت: داروخانه هلال احمر رفسنجان موفق به اخذ پروانه الکترونیکی شده و در رتبه‌بندی داروخانه‌های کشور از رتبه های برتر است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه جوانام تقریبا تمام دانشگاه‌های رفسنجان کانون دانشجویی دارند، عنوان کرد: ۳۱ کانون دانشجویی در این شهرستان فعال است که قدرت مانور رئیس شعبه را بالا می‌برند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: ۷۰۰ داوطلب فعال در شعبه رفسنجان فعالیت می‌کنند و تمام طرح‌های ابلاغی به شعبه رفسنجان ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

گنج‌کریمی از پایگاه امداد و نجات کشکوییه یادکرد و متذکر شد: این پایگاه با توجه به بالا بودن تردد در جاده از پایگاه‌های مطرح استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سیل اخیر در استان کرمان، اعزام نیرو و امکانات از رفسنجان به بردسیر را یادآور شد و گفت: شعبه رفسنجان نقطه قوت و اتکای ما در سراسر استان است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جمعیت، هلال احمر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :