مرحوم حاج احمدآقا خمینی نماد پایداری در ولایتمداری بود

  • شناسه خبر: 32015
مرحوم حاج احمدآقا خمینی نماد پایداری در ولایتمداری بود

امام جمعه رفسنجان گفت: مرحوم حاج احمدآقا خمینی نماد پایداری در ولایتمداری بود.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: کسانی که سخن‌چینی و فرافکنی می‌کنند بدانند بدترین آدما هستند زیرا سخن‌چینان مدام در عذابند و کسانی که دارای دو چهره و دو زبان در دنیا هستند در جهنم هم دو زبان دارند.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان بیانات رهبری را پشت گوش نیندازند، عنوان کرد: رمز جاوندانگی امت ایران اسلامی این است که دولتمردان و مسؤولان به فرمایشات رهبر گوش دهند و دل‌بستن به بیگانگان سراب است.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: خاری و ذلت بدتر از اینکه رئیس جمهور آمریکا مهاجرت ایرانی‌ها را به آنجا ممنوع کرده و ما هم راه کشور آمریکا را مسدود می‌کنیم و آنها را به ایران راه نمی‌دهیم.

رمضانی‌پور افزود: باید در مقابل آمریکای جنایتکار که بیش از ۳۶ سال جنایات به ایران روا داشته، بایستیم و دستگاه دیپلماسی ما باید آنها را با قاطعیت محکوم کند، اینها عزت ایران را زیر سؤال می‌برند که ننگ است.

وی به هفته احسان و نیکوکاری اشاره و بیان کرد: کمک به افراد بی‌بضاعت و توجه به فقرا و مومنان از مصادیق در امان بودن از عذاب الهی است و امیدواریم مردم و مسؤولان به قشر محروم جامعه نگاه ویژه بیندازند.

امام جمعه رفسنجان به روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: این روز مصادف با تأسیس بنیاد شهید و ایثارگران است که مادران و شهدای همسران را که صبر و استقامت و هوشمندی به خرج دادند را باید تکریم کرد.

رمضانی‌پور یاد و خاطره حاج سیداحمد خمینی را گرامی داشت و افزود: این شخصیت نماد پایداری در ولایت بود، لذا ما در کشورمان ظرفیت‌های انسانی که نجات‌دهنده کشور هستند بسیار داریم و باید از آنها در راستای اعتلای جامعه بهره‌مند شویم.

وی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی باید در زندگی مردم اثر بگذارد و باید در مسائل اقتصادی طوری عمل کرد که مردم تاثیر آن را در زندگی ببینند.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: مسؤولانی که اعلام می‌کنند در اقتصاد مقاومتی خوب عمل کردیم به فرمایشات رهبر توجه کنند، اگر در جایی دستگاه اجرایی یا قضایی ضغف نشان دهد اینطور نیست که رهبری بی‌تفاوت هستند همه اینها معلوم است و رهبری صبر می‌کنند که آنها اعمالشان را خوب کنند.

 امام جمعه رفسنجان عنوان داشت:  دولتمردان در شش ماه باقیمانده کار انجام دهند تا مردم را از رنج معیشت نجات دهند و می‌شود برنامه‌ریزی و اقدام و عمل کرد نه اینکه تنها شعار داد.

 وی به مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و ادامه داد: : مردم باید کمک کنند و کالای قاچاق را نخرند و یا کالایی که تولید مشابه داخل ایران است را نخرند.

‌رمضانی‌پور همچنین به اعمال آتش‌بازی در چهارشنبه آخر سال اشاره و بیان کرد: این روز مانند روزهای دیگر سال است و باید خود را از خرافات خود را نجات دهیم، ما  آتش‌پرست نیستیم و موحد هستیم.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: در شورا ها خدمت مطرح باشد و سیاست‌بازی کنار رود و باید افراد مومن، متدین و لایق انتخاب شوند و شورای شهر و شهرداری‌ها را و مدیریت شهری و روستایی با انتخاب خوب مردم بتوانند به مردم خدمت کنند.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :