۸ میلیارد تومان درآمد دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

  • شناسه خبر: 32019
۸ میلیارد تومان درآمد دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) شهرستان رفسنجان گفت: در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» این دانشگاه ۸ میلیارد تومان تولید درآمد داشته است.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) شهرستان رفسنجان گفت: در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» این دانشگاه ۸ میلیارد تومان تولید درآمد داشته است.

به گزارش”روراستی” محمدعلی دهقان  امروز در حاشیه جشن ۲۵ سالگی تاسیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان که با حضور استاندار کرمان برگزار شد، افزود: این دانشگاه سال ۷۰ با دو رشته ریاضی و گیاه‌پزشکی آغاز به کار کرد و در این سال‌ها هیچگاه از حرکت نایستاد.

وی بیان داشت: دانشگاه با سرعت حرکت کرده و در حال حاضر از همزادهای خود جلوتر بوده و به عنوان یکی از ۲۲ دانشگاه معین کشور از ۱۵۰ دانشگاه دولتی کشور انتخاب شده است.

دهقان با بیان اینکه دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان به عنوان یکی از ۱۰ دانشگاه برتر در مدیریت سبز انتخاب شده است، عنوان کرد: دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان در نمایشگاه‌های متعدد شرکت کرده و مورد تشویق و اعطای بودجه‌های خاصی شدیم.

وی افزود: مرکز رشد دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان با ۳۵ شرکت همکاری دارد و با بخش‌های صنعتی از جمله مس قراردادهایی منعقد کرده و در انرژی‌های تجدیدپذیر موفقیت‌های زیادی داشته است.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان ‌عنوان کرد: سال ۹۵ میزان درآمد اقتصادی دانشگاه ۸ میلیارد تومان بوده که خود دانشگاه کسب کرده است.

دهقان ادامه داد: ۱۳ درصد بودجه دانشگاه درآمد اقتصادی است و با استفاده از دستگاه NMR این رقم افزایش پیدا می‌کند، با وجود فعالیت‌هایی که داریم در نمایشگاه‌های بزرگ کشوری شرکت می‌کنیم که سبب انعقاد قراردادهای خوبی در این نمایشگاه انجام شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، درآمد، دانشگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    سلام فقط تبلیغات انتخابات

    خالوباقری

    جناب دهقان با عرض پوزش خلاف فرموده اید در سال اقتصاد مقاومتی و عمل بفرمایید درامد طرحها و پروژه های تحقیقاتی دانشگاه چقدر بوده؟ شما بر عکس مقاومتی عمل نمودید پولهای دولت را در بانک دولت سپرده کردید وعلاوه بر وام جورکردن برای اقوام فر و سود هم میگیرید و با افتخار اعلام میکنید این درامد نجس ، کثیف و مصداق فر خوری می باشد بترسید بترسید.