دانشگاه ولی‌عصر(عج) معین اقتصادی دهستان خنامان شد

  • شناسه خبر: 32060
دانشگاه ولی‌عصر(عج) معین اقتصادی دهستان خنامان شد

باحضور استاندار و مدیرکل پست استان کرمان تفاهم نامه همکاری دانشگاه ولی عصر(عج) با مسؤولان منطقه خنامان به امضا رسید.

باحضور استاندار و مدیرکل پست استان کرمان تفاهم نامه همکاری دانشگاه ولی عصر(عج) با مسؤولان منطقه خنامان به امضا رسید.

به گزارش”روراستی” ملانوری صبح امروز در جشن ۲۵ سالگی دانشگاه ولی‌عصر(عج) در تالار خیام این دانشگاه با بیان اینکه دو دهستان راویز و خنامان رفسنجان جزو مناطق محروم هستند که به دلیل عدم برنامه‌های موفق، توسعه‌ای نیافته‌اند، افزود: دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان معین اقتصادی دهستان خنامان شامل هشت روستا می‌شود و طرح‌هایی که قابلیت اجرا دارند را با کمک دانشگاه در این منطقه اجرا خواهیم کرد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: تفاهم‌نامه پشیبانی و همراهی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان با دست‌اندرکاران منطقه، استاندار کرمان،رئیس دانشگاه و  وزیر کشور به امضا می‌رسد و امیدواریم به زودی شاهد رفع محرومیت در این منطقه باشیم.

رونمایی و امضای تمبر یادبود تاسیس دانشگاه

تمبر یادبود بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان با حضور استاندار کرمان، مدیرکل پست استان و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان انجام رونمایی شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دانشگاه، معین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • خالوباقری

    کجایند کسانیکه که دانشگاه ورشکسته و بی پول رو تحویل گرفتن و حالا اقایان با برگزاری سمینارهای انتخاباتی پز تو خالی می دهند؟ چرا دکتر بهرامپور و باعثین این نهضت عظیم دعوت کهنشدن هیچ طرد هم شدند کجاست دکتر رنجبرکریمی که پابرهنه می دوید؟ حالا یه نفر از دانشگاه حقوق و مدیریت می گیره ، از فرمانداری ، از صنایع مس که اصلا معاون منایع هست تازه ایشون مامور به تحصیل هستند و در حال کسب مدارج علمی چرا ؟ بخاطر اینکه با طومار نویسی و جمع اوری امضا توسط شورای صنفی ریس شده اقای دهقان شهدا شرمنده ایم .