افزایش ۲۰ درصدی ارتقای امنیت اجتماعی در رفسنجان/ برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت در چهارشنبه پایان سال

  • شناسه خبر: 32076
افزایش ۲۰ درصدی ارتقای امنیت اجتماعی در رفسنجان/ برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت در چهارشنبه پایان سال

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: طی سال جاری افزایش ۲۰ درصدی ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان حاصل شده است.

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: طی سال جاری افزایش ۲۰ درصدی ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان حاصل شده است.

به گزارش”روراستی” نصرالله عباسی امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه سال جاری در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی از بهترین سال‌ها بود، اظهار داشت: تعامل پلیس و رسانه سبب ثبات امنیت اجتماعی و روانی جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: باتوجه به نزدیک‌شدن به چهارشنبه پایانی سال و مراسم چهارشنبه‌سوری اما این مراسم سنتی و دیرین از حالت سنتی خارج شده و بعضی افراد با حرکاتی سبب خسارات مالی و جانی می‌شوند.

وی اضافه کرد: آگاه‌سازی مردم و مشارکت خانواده‌ها در کنترل فرزندان خود در این روزها ضرروت دارد و نیروی انتظامی مبادی ورودی و خروجی شهر را کنترل می‌کند و با افرادی که قصد اختلال در امنیت داشته باشند و مواد محترقه با خود حمل کنند برخورد قاطع خواهد داشت.

عباسی عنوان کرد: طی روزهای اخیر ۴ هزار و ۶۰۰ نوع مواد محترقه در شهر رفسنجان کشف و ضبط شد و با عامل فروش آن برخورد قانونی صورت گرفت، ضمن اینکه در ایست بازرسی‌ها و میادین شهر از کسانی که این مواد را با خود حمل کنند تست الکل انجام می‌شود.

کاهش ۲۳ درصدی سرقت‌ها با تلاش پلیس رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد:گشت‌های ویژه پلیس در ایام نوروز از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود و تلاش پلیس در برقراری نظم و امنیت شهرستان برای آرامش و راحتی شهروندان و مسافران نوروزی مضاعف است.

این مقام انتظامی در ادامه به عملکرد پلیس در سال ۹۵ اشاره و بیان کرد: مهم‌ترین اقدام پلیس در سال جاری دستگیری و انهدام باندهای سرقت و کشف اموال مسروقه و تحویل به صاحبان آن بوده و در این رابطه ۲۳ درصد با کاهش انواع سرقت‌ها روبه‌رو بوده‌ایم.

وی ابراز داشت: در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان ۲۰ درصد افزایش ارتقا داشتیم و و در اکثر شاخص‌های آماری روند رو به رشدی از سوی نیروی انتظامی بوده است.

عباسی عنوان کرد: در سال جاری ۸۷۳کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و ۴۲۷ معتاد پرخطر دستگیر شد و در زمینه  تصادفات درون‌شهری ۳۰ درصد کاهش داشتیم.

کشف کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون‌ریال در رفسنجان

وی با اشاره به برخورد با اماکن عرضه قلیان و مقابله با مصرف قلیان در اماکن عمومی از طرد متکدیان پاکستانی خبر داد و افزود: در زمینه کشف قاچاق کالا حرکتی جهادی صورت گرفت و ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون‌ ریال ارزش ریالی کالاهای کشف‌ شده در این شهرستان بوده است.

فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه فضای مجازی پرخطرتر از فضای واقعی است، عنوان کرد: پلیس فتای رفسنجان در استان جزء نخستین‌ها در حوزه مقابله با جرائم فضای مجازی است.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد مردم، مشارکت و تعامل با پلیس از بزرگترین سرمایه‌های نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

عباسی تصریح کرد: سال جاری نیروهای بسیج با نیروی انتظامی تعامل بسیار خوبی داشتند و امیدواریم در چهارشنبه پایانی سال هم با گشت‌های خود نیروی انتظامی را یاری کنند.

وی در پایان با اشاره به تخفیف در ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های مستقر در پارکنیگ متذکر شد: مردم در ایام تعطیلات نوروزی مراقبت همسایه از همسایه را فراموش نکنند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، امینت، افزایش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :