جاده نوق دوبانده می شود

  • شناسه خبر: 32286
جاده نوق دوبانده می شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده رفسنجان – نوق دومین جاده پرخطر استان کرمان است و تلفات زیادی به ‌ویژه در دو ماه از فصل برداشت پسته بر جای می‌گذارد، گفت: لازم است، مشکل این جاده برطرف شود که در زمینه دوبانده‌شدن این جاده دو دستور از شخص نوبخت معاون رئیس جمهور گرفتم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده رفسنجان – نوق دومین جاده پرخطر استان کرمان است و تلفات زیادی به ‌ویژه در دو ماه از فصل برداشت پسته بر جای می‌گذارد، گفت: لازم است، مشکل این جاده برطرف شود که در زمینه دوبانده‌شدن این جاده دو دستور از شخص نوبخت معاون رئیس جمهور گرفتم.

به گزارش”روراستی” احمد انارکی‌محمدی در حاشیه افتتاح طرح های شهرداری در جمع خبرنگاران افزود: باتوجه به شروع مجلس و همراهی با برنامه ششم طرح‌های خوبی برای منطقه پیشنهاد داده شده و برای بسیاری از این طرح‌ها مصوباتی گرفتیم.

وی بیان داشت: در زمینه راه‌ها و جاده‌ها، گرفتن قیر به‌ ویژه برای روستاها و دهیاری‌ها کارهایی انجام و راه‌اندازی جاده نوق به بافق یزد که از راه‌های مواصلاتی استان کرمان به استان یزد است، صورت گرفت و بن‌بست منطقه نوق رفع شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلاتی که پیش از این در فرودگاه بین‌المللی رفسنجان وجود داشت بر طرف شده و پرواز شب در حال حاضر انجام می‌شود و مرز هوایی این فرودگاه تقویت شده و از اردیبهشت ۹۶ پروازهای عتبات انجام می‌شود.

وی افزود: مدیریت آب بزرگترین و مهم‌ترین بحث در شهرستان رفسنجان است و باتوجه به اینکه ما در شهرستان مشکل منابع آب داریم، کشاورزان باید به سمت آبیاری‌های نوین روی بیاورند.

انارکی‌محمدی خاطرنشان کرد: در زمینه دوبانده‌شدن جاده رفسنجان به نوق دو دستور از شخص نوبخت معاون رئیس جمهور گرفتم و آخرین دستور وی این بود که مشاور سفرهای استانی بازدید انجام دهد و مبلغی هم برای این جاده اختصاص دهند، ضمن اینکه رزم‌حسینی استاندار کرمان هم قول داد، مبلغی برای این جاده ارائه دهد تا از سال ۹۶ اجرایی شود.

وی ادامه داد: این جاده حدود ۱۰۰ کیلومتر است که بخشی از آن در حدود ۳۰ کیلومتر در مسیر روستاها واقع شده و با مشارکت دهیاری‌ها آسفالت و دوبانده شده و هر کیلومتر هم یک‌ میلیارد تومان هزینه دارد و در نهایت ۷۰ میلیارد تومان نیاز است که این جاده دوبانده شود و این مهم را به هر طریق ممکن محقق می‌کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جاده رفسنجان – نوق دومین جاده پرخطر استان کرمان است و تلفات زیادی به ‌ویژه در دو ماه از فصل برداشت پسته بر جای می‌گذارد که لازم است، مشکل این جاده برطرف شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی تالار بورس پسته در رفسنجان و رسیدن این کالای صادراتی به جایگاه اصلی خود افزود: در این زمینه از پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که تلاش کرد، قدردانی می‌کنیم.

انارکی‌محمدی ابراز داشت: در زمینه جاده رفسنجان – زرند که یک جاده ترانزیتی در جنوب‌شرق کشور است با حضور نماینده مردم زرند، استاندار و معاون وزیر راه جلسه‌ای برگزار شد و پیگیر اخذ اعتبارات برای رفع مشکل این جاده هم هستیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی همچنین از احداث درمانگاه ویژه کارگران تأمین اجتماعی و سالن ورزشی کارگران در رفسنجان خبر داد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جاده، دوبانده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :