دیدار جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان با عوامل سایت روراستی رفسنجان

  • شناسه خبر: 32290
دیدار جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان با عوامل سایت روراستی رفسنجان

دیدار جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان از عوامل سایت روراستی در اولین روز سال۹۶

دیدار جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان از عوامل سایت روراستی رفسنجان در اولین روز سال ۹۶به گزارش “روراستی ” سرهنگ خلیلی جانشین فرماندهی انتظامی در اولین روز سال ۹۶ از سایت روراستی رفسنجان بازدید و با کارکنان این سایت خبری دیدار و گفتگو کرد وی ضمن تبریک سال نو در بخشی از سخنان خود گفت: رسانه‌ها زبان مردم و اجتماع برای انعکاس اخبار به نیروی انتظامی هستند و در عین حال زبان ناجا برای تشریح و شفاف سازی ماموریت‌های انتظامی در انظار عمومی است.
وی تاکید کرد: انتقال و انعکاس ماموریت‌های نیروی انتظامی توسط رسانه برای مردم، موجب همسو شدن اجتماع در راستای تامین امنیت عمومی می‌شود.
سرهنگ خلیلی یکی از وظایف اصلی رسانه را ایجاد تعامل میان ناجا و دیگر سازمان‌ها برشمرد و افزود: رسانه می‌تواند اثرگذاری ویژه‌ای در هماهنگی تعاملات و ارتباطات میان ناجا و دیگر سازمان‌ها داشته باشد.
جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان خاطر نشان کرد: وقتی مشکلات اجتماعی با زبان رسانه مطرح می‌شود بیشتر مورد توجه قرار می‎گیرد زیرا مطالبات مردمی است.
وی اظهار کرد: نحوه عملکرد پلیس ، باید برای مردم تشریح شود زیرا بدون حضور مردم نمی‌توان به امنیت پایدار دست یافت.
نیروی انتظامی از پیشتازان بهره‌گیری از رسانه و مطبوعات است و نگاه ناجا امروز به سمت استفاده از ابزار رسانه‌ای برای کاهش جرائم و افزایش سطح احساس امنیت در جامعه است.

وی ادامه داد: ناجا امروز ظرفیت‌های رسانه را درک می‌کند و به عنوان سازمانی پاسخگو، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی با استفاده از قدرت رسانه را در دستور کار دارد.

سرهنگ خلیلی افزود: امروز اگر شاهد کاهش جرائم در سطح شهرستان هستیم به طور قطع بخش مهمی از آن با همکاری رسانه‌ها بوده است.
.
وی مهمترین هدف دشمن را نا امن کردن فضای کشور دانست و تصریح کرد: همه باید به این احساس و درک مشترک برسیم که امنیت ملی کشور و آرامش و امنیت باید بالاتر از همه اهدافمان باشد و به یک اولویت جدی به آن بنگریم
وی در پایان متذکر شد: خوشبختانه فعالیت سایتهای خبری در حوزه انتظامی در رفسنجان فعالیت موثر، چشمگیر و قابل تقدیری بوده و امید است با رفع برخی نواقص و توجه به انتقادات مورد نظر، شاهد پیشرفت بهتر در این عرصه باشیم.

در پایان این مراسم از مدیر مسول وکارکنان سایت روراستی با اهدای گل لوح تقدیرنمود.

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،جانشین،انتظامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد رضا نعمتی

    سلام چگونه میتوانم برایتان عکس بفرستم

    rorasti

    سلام هم به ایمیل سایت به آدرس rorasti110@chmail.irمیتونین بفرستین یا به تلگرام روراستی Rorasti_admin@ ارسال کنید