نباید اجازه دهیم کرسی‌ مسؤولیت ها به کسانی برسد که ارزشی نیستند

  • شناسه خبر: 32346
نباید اجازه دهیم کرسی‌ مسؤولیت ها به کسانی برسد که ارزشی نیستند

امام جمعه رفسنجان گفت: ارزش‌های انقلاب را باید زنده کنیم و اجازه ندهیم کرسی‌های مسئولیت به افراد غیرارزشی برسد.

امام جمعه رفسنجان گفت: ارزش‌های انقلاب را باید زنده کنیم و اجازه ندهیم کرسی‌های مسئولیت به افراد غیرارزشی برسد.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تاکید بر رعایت تقوا افزود: بهترین مبارزه و جهاد، مبارزه با نفس است و شهدا این عمل بزرگ را انجام دادند و به این درجه عظیم نائل شدند.

وی خاطرنشان کرد: انسان باید این امکان را به وجود آورد که شهادت در راه خدا نصیب و روزی او شود.

رمضانی‌پور با اشاره به روز جمهوری اسلامی و تحقق حکومت اسلامی در کشور ایران به وسیله مردم عنوان کرد: کمتر از دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) خواستند نوع حکومت در کشور مشخص شود و مردم جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

وی گفت: ۹۸٫۲ درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و کاری شبیه معجزه صورت گرفت، مردم موسس حکومت جمهوری اسلامی و مدافع و حافظ این نظام هستند و سختی‌های زیادی در این راه تحمل می‌کنند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: اگر دشمن نمی‌تواند به مرزهای ما نزدیک شود به دلیل وجود طبقه ضعیف و جان برکف جامعه است، چندین گردان بسیجی در هر شهرستان آماده جانفشانی هستند.

وی ادامه داد: نقش یاران انقلاب امروز بیش از گذشته احساس می‌شود و همه اقشار جامعه باید خود را از یاران انقلاب بدانند، یاران انقلاب یک جریان مدافع ارزش‌های انقلابی است.

رمضانی‌پور تاکید کرد: ارزش‌های انقلاب را باید زنده کنیم، نباید اجازه دهیم کرسی‌ها به کسانی برسد که ارزشی نیستند، افرادی که به معنای واقعی ولایی هستند، باید صاحب کرسی‌ها شوند.

امام جمعه رفسنجان به مراسم اعتکاف اشاره کرد و افزود: اعتکاف دریچه‌ای رو به آسمان و نماد جهت‌گیری دینی برای طالبان آن است و هفت مسجد داخل شهر برای این مراسم معنوی در نظر گرفته شده و در روستاها نیز مساجد پذیرای معتکفان خواهند بود.

رمضانی‌پور از جنایات داعشی‌ها یاد کرد و سران عرب های مرتجع را بی‌شرم دانست که داعش را با جمهوری اسلامی درک نار هم می‌بینند.

وی ادامه داد: همه دنیا می‌بیند ما در سوریه و عراق چگونه با تروریست‌ها می‌جنگیم و سردار سلیمانی فرمانده سپاه اسلام در راه مقابله با کفار و تفکیری‌ها است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به ادعای کاهش رکود و تورم تصریح کرد: صرفا این مطلب یک ادعاست، اما اینکه بعضی اقتصاددانان اذعان می‌کنند تورم کاهش یافته به دلیل این است که درد مردم ضعیف جامعه را نمی‌فهمند.

رمضانی‌پور بر استفاده از کالاهای تولید داخلی تاکید کرد و گفت: به لحاظ شرعی و قانونی استفاده از کالاهایی که مشابه داخلی دارند، صحیح نیست.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نباید، کرسی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :