باید دولتی کارآمد و انقلابی انتخاب شود

  • شناسه خبر: 32591
باید دولتی کارآمد و انقلابی انتخاب شود

امام جمعه رفسنجان گفت: در انتخاب دولت‌ها باید دقت کرد زیرا دولت کارآمد و فعال با داشتن روحیه انقلابی و جهادی می‌تواند نشاط را در جامعه ایجاد کند.

امام جمعه رفسنجان گفت: در انتخاب دولت‌ها باید دقت کرد زیرا دولت کارآمد و فعال با داشتن روحیه انقلابی و جهادی می‌تواند نشاط را در جامعه ایجاد کند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام  رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه ۸ اردیبهشت با دعوت همگان به تقوای الهی و رعایت نظم، حدود و مقررات اظهار داشت: ازدواج امری مقدس در دین مبین اسلام است و جوانان بهتر است با رعایت حال والدین و کسب اجازه از آنها به ازدواج بپردازند تا مشکلاتی در آینده دامن‌گیر آنها نباشد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: لوازم و ملزومات زندگی مردم را از خارج وارد نکنیم و مردم و دولتمردان و نظام اسلامی وظیفه دارند از کارگر و تولیدات حمایت کنند و آمار و ارقامی که از صنعت‌گران و کارگران غیرواقعی است، ارائه ندهند.

وی ادامه داد:  آمار ایجاد اشتغال بر اساس ارائه تسهیلات است، سرمایه‌گذاران با هزینه‌ای می‌توانند چندین نفر را به‌کار گیرند و دولت باید موانع و مزاحمت‌ها را کم کند و نقش حمایتی داشته باشد تا اشتغال در جامعه پویا و با انگیزه صورت گیرد.

رمضانی‌پور با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب گفت: مصرف کالاهای خارجی مشابه ایرانی باید ضدارزش محسوب شود و در نظر مردم کالای خارجی ارزشی نداشته باشد و شوق و ذوق به کالای خارجی نداشته باشیم.

 وی خاطرنشان کرد: در انتخاب دولت‌ها هم باید دقت کرد زیرا دولت کارآمد و فعال با داشتن روحیه انقلابی و جهادی می‌تواند نشاط را در جامعه ایجاد کند.

رمضانی‌پور در ادامه با تبریک روز عقیدتی‌ سیاسی در بسیج و سپاه ابراز داشت:  روز مطبوعات را داریم و از نشریه‌ها و مطبوعاتی که در راستای ارزش نظام و انقلاب گام بر می‌دارند، تشکر می‌کنیم.

خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به انتخابات بیان کرد: رهبری فرمودند، « نامزدها قول دهند که نگاهشان به مردم است، اگر در گفتارشان جدیتی نباشد انتخابشان نکنید زیرا چهار سال مدیریت کشور به دست منتخب مردم سپرده می‌شود».

وی اظهار کرد: اخلاق انتخاباتی باید رعایت شود، برخی با واژه‌ها و مفاهیم ارزشی قصد جمع‌کردن چند رای دارند در حالی‌که حق ندارند چنین کاری کنند.

رمضانی‌پور اضافه کرد: مبنای تبلیغات در انتخابات باید آگاهی‌بخش باشد و رهبر انقلاب فرمودند، «در پاسخ به القای دو قطبی یک زمانی با ثبت‌نام‌هایی که صورت گرفت، امکان داشت  اما شورای نگهبان به وظیفه‌اش خوب عمل کرد و آن خوف دو قطبی‌شدن جامعه خطرش برطرف شد».

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: اکنون این شش کاندیدا حق ندارند کشور را به دو قطبی‌شدن تهدید کنند.

وی از برجام یاد کرد و بیان داشت: در کمیسیون هفت‌گانه آنها اذعان داشتند که تحریم‌ها برداشته نشده  یعنی برجام بیهوده است، عملکرد باید سر سفره مردم و جیب آنها احساس شود و رهبر انقلاب اسلامی  فرمودند، «جنگ دشمنان جنگ اقتصادی است».

رمضانی‌پور در ادامه اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و بر تجلیل از پاسداران، جانبازان و خانواده آنها تأکید کرد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،نماز،جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :