کشف ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 32609
کشف ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف ۱۰۰ میلیون ریال کود شیمیایی قاچاق در رفسنجان خبر داد.

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف ۱۰۰ میلیون ریال کود شیمیایی قاچاق در رفسنجان خبر داد.به گزارش” روراستی” به نقل از معاونت اجتماعی معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ “نصرالله عباسی” در این خصوص گفت: در پی گشت زنی هدفمند واحد گشت مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی در سطح شهرستان به یک دستگاه خودرو سمند به سرنشینی دو نفر مشکوک که جهت توقیف خودرو اقدام کردند.
وی ادامه داد: مأموران پس از اخذ مجوز قضایی اقدام به توقیف و بازرسی از خودرو کرده که در بازرسی از آن تعداد ۴۲۹ قوطی کود شیمیایی مایع، ۱۲ کارتن کود شیمیای نیم کیلویی و یک کیلویی به همراه ۲۳ بطری کود شیمیایی دیگر به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.
این مقام انتظامی افزود: در این راستا ۲ نفر قاچاقچی کالا جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی انتقال داده شد و کالاهای قاچاق کشف‌شده به اداره تملیکی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان با اشاره به اینکه پلیس با جدیت با کالای قاچاق مبارزه خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز ازجمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،کالا ، قاچاق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :