جشن میلاد امام‌حسین(ع) و اشک‌های لرزان عاشقان

  • شناسه خبر: 32633
جشن میلاد امام‌حسین(ع) و اشک‌های لرزان عاشقان

جشن میلاد امام‌حسین (ع) همراه با تجلیل از خادمان، خیران و حامیان موکب خاتم‌الانبیاء (ص) در رفسنجان برگزار شد.

جشن میلاد امام‌حسین (ع) همراه با تجلیل از خادمان، خیران و حامیان موکب خاتم‌الانبیاء (ص) در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش”روراستی” عصر امروز به مناسبت سالروز میلاد عزیز زهرا(س)، حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) جشنی در سالن ذکریای رفسنجان برگزار شد و همه عاشقان کویش را به کربلا برد.

جشنی که همراه با اشک خالصانه دلدادگان آن حضرت فضا را آکنده از معنویت کرد و شانه‌های لرزان حضار، حاکی از تداعی خاطراتی در اذهان آنها بود.

تصاویر که پخش می‌شد صدای گریه‌ها بلند و بلندتر می‌شد و ندای «حسین ‌حسین» بلند بود.

این جشن زیبا شبیه هیچ‌یک از جشن‌هایی که تاکنون برگزار شده نبود، این جشن منحصر به ‌فرد برای سرور و سالار شهیدان با حضور عاشقان و دلدادگانش برگزار شده است، همان‌ها که ۲۰ روز در موکب خاتم‌الانبیاء (ص) پختند و شستند و به زائران امام‌حسین(ع) و ابوالفضال‌العباس(ع) خدمت کردند.

گریه‌هایی که عمق اخلاص‌شان را به سرور شهدای عالم نشان می‌داد و عزمی جزم‌تر برای برپایی موکبی دیگر در اربعینی دیگر را برای آنها به وجود می‌آورد.

اما فکر ایجاد موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان برای زائران حسینی از اول با جرقه‌ای در ذهن علی میربابایی شکل گرفت و سپس دوستانش او را همراهی کردند.

علی میربابایی در حاشیه این جشن اظهار داشت: برای پذیرایی با چای و صبحانه قصد برپایی موکب کردیم و روزانه با ۵ هزار چای و ۱۰ هزار صبحانه پذیرای زائران باشیم که کم‌ کم با حمایت خیران و سیل کمک‌های مردمی موفق شدیم روزانه با سه وعده غذا از زائران پذیرایی کنیم و خدمات پزشکی و درمانی به آنها ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه سال ۹۵، نخستین سال برپایی موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان بود، افزود: امیدواریم امسال نیز بتوانیم بیش از پیش خدمات خالصانه‌ای به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) داشته باشیم.

در موکب خاتم‌الانبیاء (ص) نقش‌ها یکی بود

حسن کبیریان مسؤول ستاد بازسازی عتبات‌ عالیات شهرستان رفسنجان نیز با تقدیر از نقش‌آفرینی خادمان و تمام کسانی که در موکب خاتم‌الانبیاء(ص) خدمت کردند، اظهار داشت: هرکس در این موکب نقشی ایفا می‌کرد و نقش‌ها هیچ فرقی با هم نداشتند.

وی ادامه داد: در این ۲۰ روز شاهد عشق و ارادت خالصانه به اباعبدالله‌الحسین (ع) بودیم و فضای آنجا قابل توصیف نیست.

کبیریان عنوان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات رفسنجان ۶ سال است که از لحاظ کمک به بازسازی عتبات عالیات اول است و موکب خاتم‌الانبیاء(ص) این شهرستان نیز از نظر نیروی انسانی و کمک‌های مردمی برتر بوده است.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: امسال مشکل اسکان در این موکب را باید برطرف کنیم.

و این عشق‌ورزی به اباعبدالله‌الحسین(ع) ادامه دارد…

…………………………..

گزارش از زهرا بمی نژاد

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :