مردم باید هزینه‌کرد دهیاران و شهرداران را لمس کنند

  • شناسه خبر: 32683
مردم باید هزینه‌کرد دهیاران و شهرداران را لمس کنند

فرماندار رفسنجان گفت: اعتباری که به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود باید کارآمد باشد و مردم هزینه‌کرد را لمس کنند.

فرماندار رفسنجان گفت: اعتباری که به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود باید کارآمد باشد و مردم هزینه‌کرد را لمس کنند.

به گزارش”روراستی” ملانوری ظهر امروز در همایش دهیاران با حضور شهسواری مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان در فرمانداری اظهار داشت: نهم اردیبهشت‌ ماه سالروز تأسیس شوراهای اسلامی است و شوراها به فرمان امام راحل تشکیل شد.

وی بیان داشت: در این دوره شاهد تلاش‌های خوبی در حوزه روستاها بودیم و در تمام بخش‌های شهرستان این مهم به چشم می‌خورد و کارها و خدماتی دیدیم که کمتر دیده شده و رضایتمندی مردم و مسؤولان را در پی داشته است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: در حوزه آسفالت روستایی، احداث ساختمان دهیاری‌ها، بوستان‌ها، امکانات رفاهی، روشنایی معابر و …تحولات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در بعضی روستاها هم کم‌کاری‌هایی شده است، افزود: این کم‌کاری‌ها باید جبران شود و شوراها با جلسات و جلب کمک‌های مردمی به خدماتی که وظیفه‌شان استع بپردازند.

ملانوری خاطرنشان کرد: در نظام ما شوراها جدی گرفته شدند و با برگزاری انتخابات انتخاب می‌شوند و اصل شوراها که آموزه دینی دارد باید با مشورت و تعاونی کارها را پیش ببریم.

وی عنوان کرد: سال گذشته ۲۰ میلیارد و ۷۲۳ میلیون‌تومان در دهیاری‌ها توزیع شده که این مبلغ چشمگیر است و این اعتبار باید کارآمد باشد و  مردم هزینه‌کرد را لمس کنند.

ملانوری گفت: سال جدید این هزینه‌ها با نظارت بیشتری رصد می‌شود که در چه جایی خرج می‌شود و باید عمران شهری، روستایی و خدمات شهری و روستایی به چشم بیاید.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،دهیاران،همایش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :