برگزاری جشن ۲ سالگی جامعه اسلامی دانشگاه ولی‌عصر (عج) باحضور پدر شهید احمدی روشن

  • شناسه خبر: 32849
برگزاری جشن ۲ سالگی جامعه اسلامی دانشگاه ولی‌عصر (عج) باحضور پدر شهید احمدی روشن

جشن دو سالگی تشکل جامعه اسلامی دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان با حضور پدر شهید احمدی‌روشن برگزار شد.

جشن دو سالگی تشکل جامعه اسلامی دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان با حضور پدر شهید احمدی‌روشن برگزار شد.به گزارش”روراستی“شامگاه شنبه با حضور امام جمعه رفسنجان، پدر شهید احمدی‌روشن و خانواده شهید غواص حسن عبداللهی جشن دو سالگی تشکل جامعه اسلامی دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان در تالار خیام این دانشگاه برگزار شد.
محمد سعید مسؤول تشکل جامعه اسلامی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در حاشیه این مراسم حضور خانواده شهدا در این مراسم را موجب سعادت دانست و اظهار داشت: امیدواریم اعمال و رفتار ما به‌گونه‌ای باشد که شرمنده شهدا نباشیم.
وی بیان داشت: فعالیت این تشکل در عرصه‌های مختلف سبب گسترش اسلام ناب و هویت اسلام حقیقی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بوده است.
سعید با بیان اینکه عملکرد تشکل فراجناحی بوده و در خط رهبری است، افزود: اصل اعتقاد به ولایت فقیه را سرلوحه کار خود قرار دادیم و هرجا در داخل یا خارج از دانشگاه توانستیم اثرگذار باشیم، فعالیت کردیم.
مسؤول تشکل جامعه اسلامی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی عضوی از جامعه انقلابی کشور است که هدفمند و نظام‌مند برنامه‌ریزی کرده و تصمیم‌گیری‌ها بر اساس مبانی و اصولی که بر مبنای ولایت محوری ترسیم شده است، انجام می‌شود.
تولید در کشور نابود شده است

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،جشن،جامعه اسلامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :