ورود ماشین‌های چندصد میلیونی آقازاده‌ها دستاورد برجام است

  • شناسه خبر: 32867
ورود ماشین‌های چندصد میلیونی آقازاده‌ها دستاورد برجام است

پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه از برجام نافرجام، آبی برای مردم ایران گرم نشد، گفت: ورود ماشین‌های چندصد میلیونی آقازاده‌ها و پولدارها دستاورد برجام است.

پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه از برجام نافرجام، آبی برای مردم ایران گرم نشد، گفت: ورود ماشین‌های چندصد میلیونی آقازاده‌ها و پولدارها دستاورد برجام است.به گزارش”روراستی” رحیم احمدی‌روشن عصر شنبه در جمع حامیان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مسجد امام خمینی (ره) این شهر افزود: در سال‌هایی که ملت ایران زیر یوغ امپراطوری ۲ هزار و ۵۰۰ ساله بود همه چیز ما را می‌بردند و از ما حق توحش می‌گرفتند و مردی موسی‌گونه همچون امام خمینی (ره) آمد و این امپراطوری را با پشتوانه مردمی نابود کرد.
وی ادامه داد: ملت ایران با توجه به مشکلاتی که اول انقلاب در کشور به وجود آمد و جنگ آغاز شد، پاره‌های تن خود را به جنگ فرستادند و بر مصیبت‌ها صبر و در خانواده‌ای هفت نفر و بیشتر و کمتر شهید تقدیم اسلام کردند.
احمدی‌روشن عنوان کرد:مصطفی و امثال ایشان را خدا داد و ما آنها در راه خدا در طبق اخلاص گذاشتیم و تقدیم کردیم اگر بیشتر از این داشتیم هم در راه خدا می‌دادیم.
وی با بیان اینکه خدا ملت ایران را الگو و اسوه برای ملل دنیا قرار داد، اذعان کرد: اما بعد از برجام نافرجام نزدیک به ۵۰۰ میلیون نفر از مردم آزادی‌خواه جهان که چشم شان به ملت ایران بود به‌نوعی ناامید شدند چون برایشان جا افتاد که ملت ایران در مقابل استکبار جهانی آمریکا در حال عقب‌نشینی است.
پدر شهید احمدی‌روشن خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی که در جهان ایجاد شد به برکت انقلاب اسلامی و الگوپذیری از انقلاب اسلامی بوده است و برای استکبار جهانی غیر قابل هضم است.
وی با اشاره به موفقیت‌های ایران در صنعت هسته‌ای ابراز داشت: آن زمان از مصطفی پرسیدند شما غنی‌سازی ۳٫۵درصد به کارتان است ۲۰ درصد برای چه می‌خواهید که جواب می‌دهد برای اینکه دستمان در برابر دشمن پر باشد.
احمدی‌روشن افزود:دشمن با این موفقیت‌های ما در هسته‌ای مجبور به مذاکره شد که در این دولت از حربه آن استفاده نشد و هول برداشت و صنعت هسته‌ای ما تعطیل شد.
وی از مصطفی به عنوان چهارمین شهید هسته‌ای یاد کرد و گفت: مصطفی گفته بود اگر به غنی‌سازی ۲۰ درصد دست یابیم دانشمندان ترور می‌شوند که همین‌طور شد و شهید علی‌محمدی نخستین شهید هسته‌ای ما تقدیم شد.
پدر شهید احمدی‌روشن خطاب به مسؤولان بیان کرد: چرا مملکت برایتان ارزش ندارد اما کدخدا ارزش دارد و آمال و آرزویتان شده، شما برای مردم حرف ندارید و فقط می‌گویید بعد از برجام می‌توانیم دو برابر نفت بفروشیم در حالی‌که رهبری فرمودند، «خام‌فروشی نفت چندان ارزشی ندارد».
وی با بیان اینکه از برجام نافرجام، آبی برای مردم گرم نشد، ورود ماشین‌های میلیونی آقازاده‌ها و پولدارها را دستاورد برجام دانست و اظهار کرد: در مقابل ۸۰ میلیون نفر عنوان کردید ما نگفتیم ۱۰۰ روزه مسأله اقتصادی مردم را درست می‌کنیم و اخیرا باز هم وعده ۱۰۰ روزه به ملت می‌دهید.
احمدی‌روشن خطاب به دولتمردان تصریح کرد: مردم می‌دانند شما هر زمان بر ملت مسلط شدید ضربه مهلک به آنها زدید و موجب امیدواری استکبار جهانی هستید.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،احمدی روشن،رئیسی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسن

    هنوز عکسهای پسر پوستین دوز در شبکه های اجتماعی به چشم میخورد اینها را دچرا نمیگوید