بیان خاطرات پدر شهید احمدی روشن از فرزند شهیدش در رفسنجان

  • شناسه خبر: 32869
بیان خاطرات پدر شهید احمدی روشن از فرزند شهیدش در رفسنجان

پدر شهید احمدی‌روشن به بیان خاطرات فرزندش در جمع دانشجویان دانشگاه ولی‌عصر (عج) پرداخت.

پدر شهید احمدی‌روشن به بیان خاطرات فرزندش در جمع دانشجویان دانشگاه ولی‌عصر (عج) پرداخت.به گزارش”روراستی” رحیم احمدی‌روشن شنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در حاشیه جشن دوسالگی تشکل جامعه اسلامی این دانشگاه با اشاره به خاطراتی از فرزند دانشمند شهیدش به روز شهادتش اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۱ دی‌ ماه سال ۹۰ ساعت ۸:۱۲ دقیقه صبح به اتفاق مادر مصطفی با او تماس گرفتیم تا جویای احوالش شویم.
وی با بیان اینکه این تماس پنج دقیقه بیشتر طول نکشید و قرار شد ساعت ۱۱ به محل کارش برویم تا با او دیدار داشته باشیم، بیان کرد: ساعت ۸:۱۹ دقیقه و ۳۱ ثانیه توسط یک موتورسوار بمبی مغناطیسی به خودرو مصطفی چسبانده شد که این بمب حدود پنج ثانیه بعد از چسباندن منفجر و مصطفی را به شهادت رساند.
پدر شهید احمدی‌روشن تصریح کرد: این بمب توسط دشمن خون‌خوار و جنایتکار و رِژیم کودک‌کش صهیونیستی مصطفی را به شهادت رساند و ما احساس کردیم ستون زندگی‌مان را از دست دادیم.
وی افزود: اما پس از شهادت مصطفی که ضربه سنگینی به ما وارد کرد جمعی از دانشجویان به سایت‌ها اطلاعیه‌ای دادند و اعلام کردند که راه مصطفی ادامه دارد و می‌خواهند رشته خود را به رشته فیزیک هسته‌ای تغییر دهند.
وی خاطرنشان کرد: این دانشجویان طومار چندمتری برای ما نوشتند که اگر شما یک مصطفی از دست دادید مصطفی‌هایی به دست آوردید و این شعار همراه با شعور بود و امروز شاهد این هستم که خداوند از هر قطره خون مصطفی یکی مانند او به ما عطا کرده است و شما دانشجویان را فرزندان خود می‌دانم.
احمدی‌روشن ابراز داشت: اما بعضی نمی‌خواهند این مسأله را هضم کنند و در مراسمی که در یکی از دانشگاه‌های دولتی رفسنجان قرار بود با سخنرانی من برگزار شود ممانعت می‌کنند و نمی‌گذارند از دردودل‌های پدری بشنوند که بگوید چرا استکبار جهانی فکر می‌کرد مصطفی جای او را تنگ کرده است.
وی اذعان کرد: ما با صنعت هسته‌ای ثابت کردیم که نمی‌خواهیم زیر بار استکبار جهانی باشیم و دست جلوی بیگانه دراز کنیم، می‌خواهیم آرمان و اقتدارمان را حفظ کنیم.
پدر چهارمین شهید هسته‌ای کشورمان اشاره‌ای به انتخابات کرد و افزود: اگر رای ندهید حقی برگردن دارید و اگر رای هم بدهید حق بر گردن دارید چراکه باید اصلح را انتخاب کنید.
وی ادامه داد: کسی را انتخاب کنید که با شرف، ناموس، حیثیت و دستاوردهای کشور بازی نکند و آن را به دشمن ندهد، کسی انتخاب نشود که دستش را پیش بیگانگان دراز کند و با نیشخند غربی‌ها از پشت خنجر سیاسی بخورد.
احمدی‌روشن تأکید کرد: فرد اصلح کسی است که واقعا دلسوز ملت باشد و باید با انتخاب اصلح بتوانیم در پیشگاه خداوند سربلند باشیم.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،شهید،هسته ای
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :