پیش‌بینی ۱۹۷ شعبه اخذ رأی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 32882
پیش‌بینی ۱۹۷ شعبه اخذ رأی در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: در این شهرستان، ۱۹۷ شعبه اخذ رای دایر می‌شود که ۸۷ شعبه مربوط به شهر رفسنجان است.

فرماندار رفسنجان گفت: در این شهرستان، ۱۹۷ شعبه اخذ رای دایر می‌شود که ۸۷ شعبه مربوط به شهر رفسنجان است.به گزارش”روراستی” ملانوری عصر امروز در جلسه هماهنگی تبلیغات انتخابات با حضور مدیرمسؤولان نشریات، پایگاه‌های خبری و خبرنگاران خبرگزاری‌ها در فرمانداری افزود: در ایام فرآیند انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم و این دو انتخابات برای کشور و نظام خیلی مهم و حساس است.
وی بیان داشت: امروز آخرین مهلت اعلام نظر قطعی هیأت‌های نظارت استان برای تأیید و رد صلاحیت کاندیداها بود و فردا اسامی داوطلبان مورد تأیید این هیأت اعلام و منتشر می‌شود.
فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه تبلیغات از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و طبق قانون پایان مهلت تبلیغات ۲۷ اردیبهشت ماه است، ادامه داد: در حوزه تبلیغات دو طیف کاندیداها و طرفدارانشان و رسانه‌ها نقش دارند که باید تلاش کنند رقابتی سالم صورت گیرد.
ملانوری عنوان کرد: در شهرستان رفسنجان ۱۹۷ شعبه اخذ رأی داریم که ۱۵۲ شعبه مربوط به شهر رفسنجان و بخش مرکزی است و از این تعداد ۸۷ شعبه مربوط به شهر رفسنجان است.
وی با یادآوری برگزاری مانورهای انتخابات به‌صورت الکترونیکی طی روزهای اخیر در پارک‌ها، مساجد، ادارات شلوغ و…گفت: هدف از این مانورها آموزش مردم در حوزه رای‌گیری مکانیزه و الکترونیکی است.
ملانوری خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اعلام نظر هیأت نظارت استان، ۱۷۱ کاندیدای شهری در پنج شهر رفسنجان، بهرمان، صفائیه، کشکوئیه و سرچشمه داریم.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،انتخابات،تخلفات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :