تخریب کنندگان دره راگه به اشد مجازات محکوم شوند

  • شناسه خبر: 32885
تخریب کنندگان دره راگه به اشد مجازات محکوم شوند

مدیر امور منابع آب شهرستان رفسنجان با اشاره به تخریب دیواره دره راگه جهت ایجاد سد توسط عده ای سودجو و دستگیری مجرمان، خواستار اشد مجازات برای این افراد شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان رفسنجان با اشاره به تخریب دیواره دره راگه جهت ایجاد سد توسط عده ای سودجو و دستگیری مجرمان، خواستار اشد مجازات برای این افراد شد.به گزارش” روراستی” در پی اخباری مبنی بر تخریب دره راگه احمدی پور مدیر منابع آب شهرستان وارد عمل شده و چندین بار اکیپ های بازرسی اداره را به محل اعزام نمود.
وی اظهار داشت: پس از عدم شناسایی مجرمان شخصا وارد عمل شده و به همراه گشت بازرسی مسیر طول دره را بازدید و مشاهده کردیم عده ای به طور وحشتناک دست به تخریب دیواره دره زدند و با استفاده از چند حلقه لاستیک و خاکهایی که از دیواره برداشت کردند توسط یک دستگاه لودر سدی ایجاد کردند که بتوانند برای تابستان از آب پشت آن استفاده کنند.
احمدی پور ادامه داد: این افراد مالکان مزرعه توکل آباد بودند که حجم قابل توجهی آب بالادست دیواره جمع آوری کرده بودند، این در حالی است که این افراد حتی حق آبه ندارند و بدون مجوز از رودخانه آب برداشت میکنند.
وی تصریح کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی یک دستگاه لودر و ادوات این خاطیان توقیف شد و از دستگاه قضایی خواستار اشد مجازات برای مجرمان داریم.
احمدی پور دره راگه را محلی بسیار زیبا دانست که میتواند یکی از قطب های گردشگری در رفسنجان باشد که نباید به دست چنین افراد سودجویی تخریب شود.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،تخریب،دره راگه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :