۴۵۰۰ رای اولی در رفسنجان داریم

  • شناسه خبر: 32986
۴۵۰۰ رای اولی در رفسنجان داریم

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه ۲۰۳ هزار نفر در رفسنجان واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی در این شهرستان داریم. به گزارش”روراستی” حمید ملانوری صبح امروز در حاشیه آغاز رای‌گیری در شعب مسجد جامع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور کار رای‌گیری در این […]

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه ۲۰۳ هزار نفر در رفسنجان واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی در این شهرستان داریم.

به گزارش”روراستی” حمید ملانوری صبح امروز در حاشیه آغاز رای‌گیری در شعب مسجد جامع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور کار رای‌گیری در این شهرستان آغاز شده و ۱۹۷ شعبه اخذ رای کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی بیان داشت: در این شهرستان ۱۵۲ شعبه در شهر رفسنجان و بخش مرکزی آماده شده و مابقی مربوط به سه بخش نوق، کشکوئیه و فردوس است و برای نخستین‌بار در شهر رفسنجان انتخابات شوراها در شهر رفسنجان به صورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: در رفسنجان ۴۹ شعبه سیار داریم که ۴۶ صندوق روستایی و مابقی شهری هستند.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم با همکاری همه دست‌اندرکاران انتخابات و مدیریت هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخاباتی سالم، بانشاط و امن داشته باشیم، افزود: تا پایان فرآیند رای‌گیری بر اصل رعایت قانون استوار بوده و بر اصل بی‌طرفی معقتد هستیم.

ملانوری خاطرنشان کرد: تاکنون فرآیند انتخابات از آغاز که ۲۵ اسفند ۹۵ بوده هیچ مشکلی نداریم و مهم این است که انتخابات برای نظام ما امری بسیار مهم و حیاتی است و مردم برای حمایت از نظام و اقتدار نظام به ندای رهبری لبیک می‌گویند و پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وی ابراز داشت: در انتخاب اصلح مردم دقت خواهند کرد و ما نیز به عنوان مجریان از آرای مردم به عنوان حق‌الناس صیانت می‌کنیم و در کنار فعالیت احزاب و حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای در دفاع از حق‌الناس کم نخواهیم گذاشت تا در این آزمون سربلند بیرون آییم.

ملانوری در ادامه عنوان کرد: حدود ۳ هزار نفر کار اجرای انتخابات در رفسنجان را انجام می‌دهند و واجدان شرایط رای دادن در شهرستان ۲۰۳ هزار نفر هستند که ۴هزار و ۵۰۰ رای اولی هستند.

وی تصریح کرد: اگر رای‌گیری الکترونیکی با مشکل مواجه شود تعرفه‌های کاغذی آماده است.

ملانوری گفت: راه‌اندازی کاروان‌ها پس از اعلام نتایج آرا هم خلاف است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، رای، اولی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :